TheVR csatorna méltatlanul ennyire népszerű?
De azért vannak jó vr játékok.
Saints Rowt is végigvitték, pedig az azév legrosszabb játékai közt van.
Szerintem inkább az van abban, hogy túl profitközpontúak lettek és a vr ból nem jön annyi pénz. De néha akkoris lehetne 1-2 game.
Szerintem már messze nem annyira népszerűek, mint régebben. Akiket ismerek és nézték őket, ma más másokat néznek, vagy már alig néznek egyáltalán videósokat. Ez mindennel így van, az újdonság varázsa elmúlik (akinél van ilyen).
A nézők is élnek, családjuk, munkájuk lett, sokszor nincs negyed óra idejük sem.
Közben jött egy újabb, fiatalabb lehetséges néző generáció, de ők már az aktuális újabbakat nézik és mások az igényeik.
Emmellé még a mostani 15-20 évesek többsége (a korábbiakhoz képest többen) már jól érti legalább az angolt, ezért kinyílt nekik a világ, a párszáz nagyobb magyar csatorna helyett több százezerből válogathatnak.
"Srácok", el kell fogadni, hogy telik az idő, változnak a szelek, ahogy azt is, hogy nálunk lehetnek jobbak, nem csak rosszabbak.
Nem csak az említett csatornával van így, hanem másokkal is.
Ide is lehet nyomni egy pirosat, de ettől a valóság még nem fog megváltozni.
Előző voltam, még eszembe jutott valami.
Bocs az előző elírásokért (más=már emmellé=emellé).
Már inkább az a furcsa, hogy vannak, akik még romantizálják a videós platformokat és elvárják, hogy csak hobbi legyen.
2023 van, többségében már nem hobbiból videóznak, hanem sokan azért kezdik el, mert pénzt akarnak belőle. 10 videósból 8 azért csinálja, hogy ebből éljen. Vannak még ma is kivételek, mint Casey Neistat, aki jóval a milliós feliratkozószám és nézettség felett kapcsolta be először a monetizációt és még adományokat sem fogadott, maximum ajándékokat vett át.
Ez már ritka és már Neistat is monetizál.
Ugyanígy ma már az is alap, hogy a videósok az előbbi ok miatt csak arról készítenek videókat, ami népszerű. Amit kevesen néznek, abból kevés bevétel jön, ezért mást csinálnak helyette.
Ezeken ma már felesleges felháborodni. El kell fogadni, mert már így működnek a dolgok.
Minden mással is ez van, az ingyenes dolgok eltűnnek. Azt vettem észre, hogy már nincs ingyenes számlázó program, mert hónap végén mégiscsak jön róla a számla, nincs ingyenes szolgáltatás, már a mobilszolgáltatóknál sem lesz 0 forintos csomag, a google is már pénzt kér az ingyenes szolgáltatásiért pedig az egy tőkeerős nagy cég.
Mert az ingyen az nem éri meg.
Ezt a YouTube alakította így, hogy fizet videósokat. Különben ma már senki se használná a YouTube ot.
Így fdlszínen tud maradni.
De akkoris addig volt jó míg nem volt ez és mindenki hobbiból töltött fel videót. Arra már csak páran emlékeznek, mennyivel jobb és szabadabb volt akkoriban nemcsak a YouTube hanem sz egész internet is.
17: A gondok ott kezdődnek, hogy már felborultak az arányok. A reklám lett a fontos és a tartalom vált mellékessé. A tartalom lett az, ami eladja a reklámokat és nem fordítva.
Egyre többb reklám (overlay, megszakítás, vagy elhelyezés) kerül a tartalmak közé, ami már élvezhetetlenné teszi azok megtekintését.
Az a tendencia, hogy már eleve valami klikkvadász, tartalmilag üres vacak készül el, amelynek már csak az a célja, hogy legyen valami apropó a reklámok megjelenítésére és emellett tűnik fel szinte olyan terjedelmű reklám mennyiség, mint maga a tartalom.
Olyan ipari mértékű digitális szemét gyártás van folyamatban és ez alól már a korábbi minőséginek mondhatók sem kivételek, hogy maga alát temeti az internetet. Leginkább a legnagyobb videósok gyártják a sok szemetet, párhuzamosan egyre több szintén felesleges műfajban. A tartalmaik 90 százalékát lehetne törölni, a termelőikön kívül senkinek nem tűnne fel. Ezzel rengeteg energiát, tárhelyet meg lehetne spórolni. Mert exponenciálisan nő az emberiség által alkotott digitális szemét (egy tartalom annak eredeti egy példányos tárhely igényének sokszorosát igényli a mentések, tükrözések miatt és a növekvő tartalom mennyiség közötti keresésre egyre erősebb és több hardver kell), ez ugyanilyen ütemben növekvő egyre több tárhelyet, növekvő hardver és energiaigényt jelent. Előbb vagy utóbb be kell vezessenek egy limitet még a legnagyobb tartalom termelők számára is, mert az ipar nem fogja tudni tartani a lépést a digitális szeméthegy növekedésével.
Aki valami értékeset akar találni, annak is nehezíti a dolgát a szemétgyártás. Már külön keresnie kell az igazán eredeti, érdekes, értékes hasznos tartalmakat, ha egyáltalán talál. Néhány kisebb csatorna (ezek sem mind) még igyekszik odafigyelni arra, hogy mit állít elő. Ezeket úgy kell előkeresni, mert még az ajánló is 99% szemetet ajánl és csak néha tűnik fel az az 1%, ami nem az.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!