Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Ki találta ki ezt, hogy...

Ki találta ki ezt, hogy filmszerűnek kell lennie a játékoknak?

Figyelt kérdés
Manapság mintha kötelező elvárás lenne, annyira hogy néha már a kisebb indie játékok is próbálják ezt a trendet követni. Azt tudom hogy valamikor a ps3/xbox360 környékén kezdődött meg ez a trend, de akkoriban még közel sem volt ennyire alap elvárás. Valaki esetleg nem tudja a folyamatnak a teljes történetét, vagy akár csak a mérföldköveit? Dátumokkal és játékokkal alátámasztva.

okt. 26. 11:42
1 2 3
 11/24 Kedves Vezető ***** válasza:

Ott a Portal 1-2 pl, ha ilyesmire gondolsz, de leszűkítheted a kört szerintem olyanra amilyenre akarod, annyi játék van.

Pl a Death Stranding sem volt egy átlagos játék, persze van egy filmszerű íve, de a videójátékok Sztalker-e kb, annak aki többet lát benne mint a séta.

Szóval szabadon választhatsz, ami neked tetszik, olyat.

okt. 27. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/24 anonim ***** válasza:
#11: rengeteg játék van, és szerencsére készülnek még nagyobb költségvetésű mélyebb játékok is, de a nagy részük valóban egy a végtelenségig van butítva.
okt. 27. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 anonim ***** válasza:
#10: a látványt már én tettem hozzá. A tiktok generációból indultam ki. A cikk csak arról szólt, hogy miért vannak ennyire leegyszerűsítve a játékok.
okt. 27. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 anonim ***** válasza:

Ha jól értem, akkor azt szeretnéd, hogy a játékok többsége "immersive sim" műfajú legyen, mint pl. a Deus Ex Mankind Devided? Az RDR2 meg társai is jó játékok, de igen, sajnos nagyon fixek és nincs szabadkezed, hogy hogyan csináld meg az adott küldetést. Ha így érted, akkor nagyon egyetértek veled.


De ez nem fog megváltozni, többek között azért, amit a 9-es írt. Manapság egy egyszerű stratégiai játék is kifog a fiatalokon. Nem tudnak egyszerre többfelé figyelni, gondolkodni és feladják. Na meg ha nincs meg az 5 másodperces impulzus, akkor rosszul vannak, mert unalmas.


Ez nem igen mostanában fog megváltozni.

okt. 28. 01:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 Kedves Vezető ***** válasza:

Talán a következő generációban bevonják az MI-t.

De mivel elég költséges, és megy a felturbózott Ps4 (5) is, nem fűzök hozzá sok reményt.

Gondolkodó NPC-k is sokat lendítenének a dolgokon.

Valaki felhozta a Skyrimet, most viszem, és ennyi idő után már azért valóban feltűnnek dolgok.

Ott is egyféleképpen tudod végigvinni, hogy felmész az öreg faszikhoz a hegyre megtanulni a kiáltást, go Riften, stb.

De Én másodjára a Witcher 3 at is meguntam, Griffmadár, Báró, stb..

És akkor ezek a legnagyobb open world nevek egyikei.

Az a baj hogy már a verekedős játékoknál sem cél a taktika.

Pl a Mortal 5 ben 3 féle küzdőstílus volt, úgy variáltad ahogy akartad, most tele van x-ray el az egész egy két gombos kombókkal.

Szóval sajna a cél az egyszerűbb, már már mobil játékmenet.

okt. 28. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/24 A kérdező kommentje:
Én olvastam nemrég egy olyat is, ami eléggé kiábrándító volt. Hogy azért csinálják ezt, mert egyre több játék már úgy van elkészítve, hogy egyszer végigviszi valaki, kimaxolja, és ennyi volt. Tehát hogy pl azért nem tesznek bele alternatív választási lehetőségeket, mert szerintük pocsékba menne, az átlag játékos lehet nem is látná úgy a játék egy részét. És pont a Skyrim is hasonló példa, gyakorlatilag kimaxolhatod egyetlen godlike karakterrel. Pedig az elődeiben még úgy volt, hogy erősen szakosodnod kellett. Nagyon sokféle karaktert csinálhattál, minden céh-hez másmilyen embereket vettek fel. Sőt pl a Morrowindben még olyan is volt, hogy kölcsönösen kizárták egymást bizonyos frakciók, ha az egyikben tag voltál a másikban nem lehettél. De azok a játékok még annak a szellemiségében készültek, hogy minél többször végig lesznek játszva. És hogy minden gameplay és karakter egyedi lesz, és tényleg úgy is volt. Sajnos az üzleti érdek, meg tömegtermelés mostanra ezt is mintha felülírta volna.
okt. 28. 11:04
 17/24 anonim ***** válasza:

Ez mondjuk engem nem zavar. Eddig összesen 3 játékot játszottam végig egynél többször (Portal 1 és 2, Half life 2 + epizódok, Hellblade). (Tudom, hogy ez így több, mint 3, de én ezeket egynek számolom.)

Hiába van egy játéknak több befejezése én akkor is csak egyszer fogom végigjátszani, főleg hosszú játékokat. Egyszerűen engem nem köt le másodszor, főleg hosszú játékokat nem tudnék másodszor elkezdeni. De engem nem zavar, ha egy végigjátszás nem enged mindent, így legalább van súlya a döntéseknek. Én az első végigjátszást tekintem igazinak, az az enyém, a többi pedig nem érdekel.

okt. 28. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 Kedves Vezető ***** válasza:

Ezt az űrt töltik ki/töltötték ki a soulslike játékok, mert azért ott még lehet taktikázni, karaktert építeni.

Igen, ismerem a Morrowindbot is, amúgy az ESO ban gyönyörű lett.

De az ESO-t meg a megvásárolható dolgok rontják el szerintem.

XP scrollok, stb, skinek, pet ek, stb, úgy nem feltétlen az ügyesség alapján haladsz/lesznek jó cuccaid.


Próbálkoznak azért, pont a filmes beállítottságú Kojuma a Death Stranding et egy olyan online élménynek IS szánta, ahol minden játékos egy párhuzamos dimenzió, tudjuk segíteni egymást létrákkal, kötekekkel a hegytetőn, stb.

Nos, megjelent a game, és a játékosok pont hogy akadályokat építettek, trollkodtak.

Ez után kapott egy patch et, ahol már nem egészen online, inkább egyfajta ál online lett , a felhasználó nevek igaziak pl.

Ez az utolsó ami így rémlik hogy újítani akartak valamit.

Az van még, hogy az online is kinyírja az offline t.

A Hellblade nekem is gyöngyszem, mondjuk az is filmszerű utazás.

Sajnos lassan mobiljáték szintű nagyjátékok jönnek, de konzolszintű mobiljátékok is, ott viszont hatalmas a fejlődés.

Vagy volt a Shadow Man, nem tudom emlékeztek e rá, ott is lehetett gondolkodni.

A Cyberpunk is milyen ígéretekkel indult ? Aztán lett belőle egy Keanu Reeves es storyline.

okt. 28. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 Kedves Vezető ***** válasza:
De, látjátok, megy a Remaster, Remake hullám, van még pár Silent Hill, stb Ps 1/2 es cucc, sztm még ez lesz egy darabig.
okt. 28. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/24 Kedves Vezető ***** válasza:
Ugye régi gamerek meg várunk, az újaknak meg minden vicc új.
okt. 28. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!