A Resident Evil 2 rameke ben meddig jön ez a kalapos szr?
Semmit nem lehet tőle csinálni
miközben dodgeolni se tud a karakter, egy zombinak meg 10 fejlövés kell.
Szóval ha végig trappol ez a kalapos szr is, akkor inkább ezt befejeztem, és elkezdem a 3 at. Régen nagy kedvenc volt a 2 is, de nem kellett ennyi golyó egy zombiba, simán ki is kerülhetted őket. Ez még úgy el is menne hogy okosodtak, de ezzel a kalapos szrral szinte játszhatatlanul nehéz. És elbujásra nincs lehetőség mint pl az Alien isolationba. Szóval ha végig jön nekem elég volt ennyi ebböl, mondom ezt úgy hogy a soulslike gamek a kedvenceim, azok is nehezek, de nem ilyen idegesítő formában.Nem ilyen fapados az egész.
+
Lezárt pozdorja szekrényekhez lakat kódot keresni, ahelyett hogy leverné, lelőné.
Úgy leesne arról a rozoga szekrényről a lakat mint a szr.
De mondom, nekem is TETSZIK(!) , az egyik kedvencem volt anno, csak azt hittem kicsit modernebb lesz, pl el lehet bújni, vagy dodgeolni, stb, stb.. Szóval hogy a mai elvárásokhoz egy kicsit illeszkedni fog.
Meg ne attól legyen már nehéz/remake egy játék hogy kevés lőszert ad, viszont 5x több kell az ellene mint az eredetibe, meg nem lehet el bújni egy mágnes elől.
Meg vágja már át azt a krva kerítés az erővágoval, ugorjon át egy szekrényt, stb, stb :D
"És elbujásra nincs lehetőség"
A biztonságos szobákba nem fog követni. Oda nyugodtan "elbújhatsz" arra a kis időre amíg továbbáll.
Egyébként, ha hallod már a lépteit, akkor érdemes sétálni futás helyett. Elvileg, ha nem csapsz "zajt" (futás, lövöldözés, etc...) a "közelében", akkor minimálisabb eséllyel vesz észre és kezd üldözni.
Rájöttem igen, és köszönöm! :)
Hát, ez van.
A 3 ba legalább már tud dodgeolni a csaj.
Amit ugye a háztáji Revelations, főleg a 2 után már elvártam volna egy remake ben.
De hát ez van, igazából ez a játék is a maga idejében ütött, azóta rengeteg félelmetesebb játék született, pl Dead Space...
Vagy a Revelations ök.
Én a Resident Evil 2 remaket bevallom easyn játszottam végig, annyira idegesîtett hogy egy tár kell egy zombiba. Îgy élvezhetőbb volt a grafikai felújítás, hiszen a történetet is már mindenki betéve fújja. És mondom, szeretem a nehéz, taktikus játékokat, de ez egyszerűen csak idegesítő lett, hogy elviszik a zombik a töltényt, a bossokra meg alig marad.
Amúgy a Parasite Eve 1-2 is megérne egy felújítást, vagy a
Shadowman, ami gyakorlatilag picit a soulslike játékok előfutára is volt, és egy nagyon komplex, helyenként nagyon félelmetes játék :)
Jah, meg érdemesebb a fejükre célozni, olyankor előfordulhat, hogy critical hitet okozol, ami azonnal kifingatja a zombit.
Plusz, ha a földre került a zombnyák, akkor érdemes késsel megsimogatni. Ezzel se a töltény megy el.
Ja, csak amikor egy folyosón kell megkerülni a zombikat, dodge nélkül 90% hogy elkap.
Hiába lőttem én a fejüket, belemegy oda is egy tár.
Szinte mindenhol ezt a részét kritizálták, szóval nem egyéni a probléma, meg ne gyere már nekem a fejlövéssel, 30 éve játszom, köszi, ennyit én is tudok.
Ui: Az eredeti psx esben ment a fejlövéssel instant kill, itt lőheted, ha egyáltalán eltalálod mert össze vissza rángatóznak, szinte úgy kikerülik a golyót mint Neo, A Matrix ikonikus jelenetében.
Ja, és hogy te is megértsd: xd
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!