A Resident Evil 2 rameke ben meddig jön ez a kalapos szr?
Semmit nem lehet tőle csinálni
miközben dodgeolni se tud a karakter, egy zombinak meg 10 fejlövés kell.
Szóval ha végig trappol ez a kalapos szr is, akkor inkább ezt befejeztem, és elkezdem a 3 at. Régen nagy kedvenc volt a 2 is, de nem kellett ennyi golyó egy zombiba, simán ki is kerülhetted őket. Ez még úgy el is menne hogy okosodtak, de ezzel a kalapos szrral szinte játszhatatlanul nehéz. És elbujásra nincs lehetőség mint pl az Alien isolationba. Szóval ha végig jön nekem elég volt ennyi ebböl, mondom ezt úgy hogy a soulslike gamek a kedvenceim, azok is nehezek, de nem ilyen idegesítő formában.Nem ilyen fapados az egész.
Én már az eleje felé töröltem volna, mikor a rendőrségi autóban megkérdezi Claire Leont, miközben ö rendőr ruhában van:
"-Te rendőr vagy?" :D
De csak adtam neki egy esélyt.
Igazából ez egy erősebb remaster szerintem mint Remake, mert minden ugyan olyan, de ami régen még elment, ma már megmosolyogtató hogy pl egy órán át rohangálsz egy vasdarabért, hogy leengedd békát a könyvespolc alól hogy odébb tudd tolni,majd sétálni rajta fent, mert nem bírja átugorni a karakter, vagy nem bír felmászni a polcra.
Így én ezt nem tudom, akkor már jött nálam is a kalapos meg a zombik a is rohadt sok golyó kell, ezt a bármit meg nem bírtam lerázni én sem. A 3 ba is ott a Nemesis, de az nem ennyire fapados, akciodusabb szerintem. Még ő csak úgy be ugrik néha egy cutscene ben, aztán kikerülöd.
Oké, akkor viszem tovább, mert amúgy tetszik! :)
most a kislánnyal vagyok már. Csak idegesítő a kalapos tag hogy mindenhol ott an pillanatok alatt, főleg ha zombik is vannak vagy tologatni kellene valamit.
Akkor lekopik, köszi nektek! :)
Nem akármilyen mesterséges intelligenciát építettek a játékba.
Figyelembe veszi a célzásod, és hogy mennyi lőszered van. Ha sok a lőszered, akkor nehezebben halnak meg a zombik criticallal.
Ha nagyon soká kerül Mr. X a közeledbe akkor annál igyekvőbben, idegesen fog üldözni téged, hogy fenntartsa a terrort. Nézzétek meg az inkribbon csatornánk vagy a watchmojon a top 10 es fejlesztés listát. Ez nem csak egy grafikai újítás. 27/F
Hát, nem valami nagy M.I. az ha mint egy mágnes folyton megtalál, és pl nem lehet előle elrejtőzni mert kottára a bejárt vonalamon megy.
Mintha húznék magam után egy krétacsíkot. Nem valami nagy fejlesztési bravúr egy árnyékként követő, a krétacsíkomon mozgó alak.
A zombik meg honnan a fszbol tudnák hogy mennyi töltényem van? :D
Akkora M.I jük van hogy ha sok, akkor nehezebben halnak meg? Xd semmi értelme harcolni velük mert egy zombiba simán elmegy 10 fejlövés, testbe akár 20 is.
És szr se marad a bossra.
Ez nem M.I. fejlődés, csak szinte játszhatatlanul nehéz, még dodge olni sem tud a karakter, így ha pl szemben áll a folyosón egy zombi, vagy ez a kalapos, nevetségesen trappoló mágnes esélyed sincs kikerülni.
Ha Remake lenne el lehetne bújni egy szekrénybe, mint pl az Alien isolation be, vagy nem jelentene gondot egy zárt faajtó berúgása, vagy egy könyvespolc átugrása.
Továbbá mekkora hiteles már így 2020 ban hogy régi érméket kell keresgélni egy zombi apokalipszis rendőrőrsén, meg mikor Claire meg Leon beszélget egy szögesdrótos tetejű kerítésnél az egyik nem tud átmászni a másikhoz mikor már nálunk az erővágó is, akár szétvághatnák a kerítést is.
Tele van balgaságokkal, amik régen még elmentek, de azóta eltelt egy kis idő, nem azt mondom hogy legyen Assassin creed mozgású a karakter, de ne 1998 as jellegű.
Minden, ugyan olyan statikus mint volt, csak szebb, és nehezebben döglik meg az ellenség. Ennyi. Ez egy valóban szép remastered.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!