A GTA 3-ban mi értelme van ennek?
A bandákra gondolok, illetve azon belül is arra hogy ellenségesek-e a főhőssel szemben.
Ebben mi a logika? Pont annak lenne értelme hogy a játék elején több az ellenség, aztán ahogy haladsz előre elfogynak, de itt pont a fordítottja van: 7 banda van a játékban, és az elején alapból csak egy ellenséges, a kolumbiai kartell. Ha meg végigviszed a játékot, akkor 7-ből 5 banda ellenséges lesz alapon is (a kartell mellett a triádok, a maffia, a yardie-k, meg a diablók). Csak a jakuzák meg a piros kabátos arcok hagynak békén, és csak akkor támadnak ha bántod őket. De az az 5 banda mindenképpen rád támad (ráadásul a maffiások pl. egy lövéssel felrobbantják a kocsidat), ergo alig van hely ahová mehetsz és ne lőnének rád. Borzasztó zavaró, pont az lenne a normális hogy ha végigviszed a játékot akkor már nyugodtan flangálhatsz mert senkise bánt, így meg pont hogy bárhol vagy ki akarnak nyírni. Pedig egyszerűbb lett volna ha eltűnnek az ellenséges bandák (ahogy eltűnnek pl. a lila kabátos arcok is a végére és csak a pirosak maradnak ha megcsinálod a telefonos küldetéseket is).
Ebben mi a logika így? Miért azt szívatja meg a játék aki végigjátssza becsülettel?
Ez a küldetéseknél rendben is van amit mondasz, ahogy egyébként a játék valóban nehezedik ahogy haladsz előre (pl. az első két küldetés annyi hogy A-ból B-be kell eljutnod, ehhez képest a végén meg már tucatnyi M16-ossal lőnek rád).
Én arra gondolok hogy ha 100%-ra viszed a játékot, akkor free roam-ban minek szívat olyanokkal hogy random bandatagok azonnal neked ugranak ha elmész mellettük vagy akár csak az utca túloldalán feltűnnek? Ennek semmi értelme így.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!