Gini1346 kérdése:
Mit tegyek, hogy ne bukjak le?
Figyelt kérdés
Van egy barátom! Az ismerkedésünk elején, azt mondtam neki, hogy már voltam fiúval. Szerintem már nem vagyok szűz /sok önkielégítés, stb/ miatt, de pasi még nem volt bennem. Már közel járunk a szexhez. Ő már tapasztalt. Mit tegyek addig, hogy tuti beférjen, ne bukjak le, hogy még kezdő vagyok?? Használható válastokat kérlek!! L/172013. júl. 8. 20:04
31/34 A kérdező kommentje:
Ezzel mit kezdjek?
2013. júl. 8. 21:49
32/34 LeftBehind válasza:
Azt akartam kifejezni,hogy ezzel nem nagyon lehet mit kezdeni. Hazudtál,kész,vége. Ha eljön az idő úgyis izgulni fogsz és sok mindenre fogsz hasonlítani,csak tapasztalt nőre nem. Én is azt mondom,hogy inkább valld be. Lehet,hogy ki fog dobni,de ha magától kell rájönnie az ágyban akkor ott fog kiakadni. Döntsd el melyik a kellemesebb....vagy inkább kevésbé kellemetlen.
33/34 Sertés válasza:
"Ne bukj le" Miért szégyelled, hogy az vagy? Tudom, tiniként még az a menő, aki korán, sokat (bár általában nem is élvezitek, ráadásul totál ügyetlenek maradtok még 10 fiú után is)tapasztal és tud sztorizni a barátnőivel. Aztán lassan (5-10 év) múlva felnősz és onnantól meg majd előadod "Miss erkölcsöt", akinek csak 1-2 (na persze...) pasi volt az életében, és az is galádul "kihasználta" őt... A poén pedig az, hogy végül mindig akad majd egy balek, aki ezt beveszi és leparkol a "becsületes", "rendes lány" mellett.
34/34 anonim válasza:
Az uborkás képpel pont azt kezdj amit kéne.
Húzz rá egy kotont, de ne rögtön a hűtőből hagyd a konyhában szoba hőmérsékletűre melegedni, aztán viccen kívül told fel amíg bírod. Fájni fog, mert át fogja törni a szűzhártyádat, és utána még mozgasd, hogy biztosan leváljon, és akkor nem fogsz lebukni. Az meg, hogy mennyire vagy, vagy nem vagy tapasztalt az már más kérdés.
De szerintem EZT elmondani nem ciki. Lehet még örül is neki. Ha meg ezért elhagy, akkor egy p*cs, nem érdemel meg.
Kapcsolódó kérdések: