Lehet másik Avon koordinátort kérni?
Vagy ez hogy működik?
Aki most van egyáltalán nem szimpatikus, azelőtt egy idős nő vett be, de az katasztrófa volt, aztán egyszer írt a mostani hogy innentől kezdve ő lett. Nem segítőkész, nem küld soha semmit, a másik legalább mindig küldött aktuális akciókat stb.
Nemrégen váltottam koordinátort.
Amikor online regisztráltam, akkor központilag beosztottak valakihez. Ez a koordinátor borzalmas volt: pl. valamikor 2 egymás utáni mondatába egymásnak ellentétes dolgokat mondott. Nem egy településen laktunk.
Egyéb kapcsolatok révén lett egy másik koordinátor ismerősöm. Nagyon segítőkész volt.
A saját tanácsadói oldalamon nem adhattam le rendelést 3 kampányon (=3 hónapon) keresztül, majd a 4. kampányban az új koordinátor jelezte a Zona Managernek, hogy Xy-t Zs törzsszámon tegye át az ő csapatába és a Zona Meneger pedig áttett.
Mindenképpen ki kell hagyni 3 kampányt. Mi úgy oldottuk meg az ezalatti megrendeléseket, hogy az új koordinátoromnak megírtam, hogy miket szeretnék rendelni, ő a saját nevén megrendelte és elhozta nekem. A termékek árát neki fizettem ki, viszont megkaptam az ő kedvezményével a termékeket (35%). 2022-ben történt a koordinátor csere.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!