Hogyan tudnám kinyújtani?
Figyelt kérdés
Vettem egy szandált a New Yorkerbe. Lábujjközes és hátul a sarkánál a pántja gumis. A probléma a következő: (amit a boltban még nem észleltem, csak amikor átvettem és mentem benne 5 percet) hogy a gumis pánt miatt nagyon előre tolja a lábamat és ezért a lábujjamközét vágja a pánt. Igen tudom, hogy ki fog nyúlni, de hogy tudnám ezt a folyamatot meggyorsítani, hogy a gumi kinyúljon? Vasaljam és közbe feszítsem szét? Tudnátok adni valami jó tippet? (nem vették vissza az 5 perces gyaloglás után mert koszos lett a talpa)2012. jún. 24. 19:38
1/3 anonim válasza:
Nagy hiba volt, hogy hagytad magad hülyének nézni.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Legközelebb tépd szét a ruhát (ez esetben azt a gumit) és úgy vidd vissza. Ha ekkor sem veszi vissza, megemlíted a fogyasztóvédelmet és/vagy a panaszkönyvet és ki fogják cserélni.
A vasalást meg próbáld ki.
2/3 A kérdező kommentje:
köszi a választ. amúgy meg már szétszedtem és kicseréltem a gumit. sokkal jobb így
2012. jún. 28. 08:15
3/3 anonim válasza:
Akkor minden oké.
Nem bántásként írtam, amit írtam. Ne hagyd magad legközelebb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!