Deichmann vélemény? A garancia tényleg ennyit ér?
Pár éve már csak a Deichmannból vásárlunk cipőket , és a decemberben vásárolt bakancsnak a talpa elkezdett válni , bevittem az üzletbe , dobozzal, számlával és garanciával , és annyit mondtak hogy az az egyetlen megoldás hogy otthagyom és 5 nap múlva mennyek érte , ami nekem nem megoldás mert a legközelebbi üzlet is 80 km-re van.
Miért mondják vásárláskor hogy bármi probléma van akkor kicserélik? Mellesleg az eladó azt mondta hogy látszik a bakancson hogy használtam és azért válik a talpa , nem azért mert csak otthon állt a dobozba, ennyit érne a garancia?
Ha javítható a cipő akkor nem kell kicserélniük, hanem rendbe hozhatják. Ez is a garancia része.
"Miért mondják vásárláskor hogy bármi probléma van akkor kicserélik?"- Ez arra vonatkozik ha gyári hibás az árú. Tehát ha egyszer használtad és akkor megy tönkre.
Ne add fel, a Fogyasztóvédelem hála Istennek mellettünk van! :)
És ha elolvasod (ha még megvan) a cipő mellé adott tájékoztatót, abból már bővebben is megtudhatod hogy bizony vannak jogaid! ÉS hogy rendeltetésszerű használat esetén ha tönkremegy, a garancia akkor is érvényes! Naná!
Tehát ne hagyd magad, ez a fogyasztói társadalom, minden azért van hogy költs és költs, de ha nem teheted meg (mert nincs annyi pénzed) akkor pedig légy magabiztos, neked van igazad! :)
Sok sikert! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!