Mennyire jo otlet .com es .co.uk vegzodessel is feltotleni ugyanazt a tartalmat? .com az a nemzetkozi megrendelesekhez. A co.uk pedig a helyi megrendeloknek. Velemeny?
Nyitolapon bejon egy opcio,hogy GB vagy INT.
es annak megfeleloen visz az oldalra.
A SEO, a Search Engine Optimization. Keresőoptimalizálás.
Ennek a szakmának az a lényege, azzal foglalkozik, hogy egy adott oldal, termék, videó, stb, a lehető legelőrébb kerüljön, máskülönben nem fogják megtalálni, nem lesz látogató.
Átlagosan az emberek a Google-n (amíg nem élesítik azt a tervet, hogy olyan legyen, mint mobilon, végtelen görgetéses) a 3., nagyon-nagyon maximum az 5. oldalig mennek el. De az már nagyon ritka.
A SEO penalty pedig azt jelenti, hogy a Google hátrébb sorolja az oldaladat. A helyzet viszont az, hogy ez nem egy félvállról vehető dolog, főleg ha onnan jön a legtöbb ügyfeled.
Ha valami nagyon réspiacot találtál, és adott keresőszóra alig lenne értelmes találat, a Google akkor is hátrébb fogja dobni, nem csak 3-4 linkkel lentebb, de konkrétan akár 4-5 oldallal hátrébb is, a .ru, .ro, .il, .tk végződésű adathalász kamuk MÖGÉ.
Illetve ez nem csak a duplikált tartalomra vonatkozik, illetve nem csak a többnyelvű tartalomra (sőt, ha ügyesen van megcsinálva, a többnyelvűséget pont hogy szereti a Google), hanem a linkekre is.
Tehát nagyon fontos az is, hogy konkrétan mikor / melyik lapon / hogyan lehet nyelvet váltani, és az konkrétan melyik lapra vezet az új nyelven. Mert azok keresztlinkelések, ha rosszul van kivitelezve, a keresők (nem csak a Google, hanem a többi is) akár több-10 oldallal is hátrébb küldhetik a domained összes linkjét.
Akkor aztán senki a bödüs életben rá nem talál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!