Miért nem jött el a "második játék forradalom"?
80 években boldog boldogtalan programozta a játékokat, pedig akkor elég gyér volt a lehetőség.
Most meg itt az android, unity stb, net, könnyen lehet terjeszteni, aztán sehol egy igazi klasszikus, se indie téren , se semmi.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#2: "Azért mert már nincs új lehetőség.
Ezeket kimerítették, sokszorosan is. A legutolsó vacaknak is van 20 klónja, 30 platformra átirata.
Ennyi volt."
Jézusom, hol élsz te, barlangban?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#7: "Ezért hiába van egy-egy ilyen indie játékban eredeti ötlet, nem tud sikeres lenni."
Jaj, ne... Minecraft, Terraria, Fez, Braid, Bastion, Hotline Miami, Cave Story, Towerfall, Cuphead, Kerbal Space Program, Undertale, The Binding of Isaac, Stardew Valley, Prison Architect, To the Moon, Super Meat Boy, Limbo, Inside, Firewatch, DayZ, Rust, Subnautica, The Forest, The Stanley Parable, Broforce, Spelunky, Rimworld, Darkest Dungeon, Game Dev Tycoon, Rocket League, Don't Starve, Rogue Legacy, Legend of Grimrock, Superhot, FTL: Faster Than Light, és még másik több száz indie játék, amik hatalmas kritikai és egyben anyagi sikerek is voltak! A XXI. században már nincs olyan, hogy valami jó, de senki sem értesül róla.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!