Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Mennyire reális egy 1-5 fős...

NovaTerra kérdése:

Mennyire reális egy 1-5 fős csapatnak, hogy fejlesszenek egy kisebb MMORPG-t?

Figyelt kérdés
A csapatunk jelenleg 3 tagból áll. Egy író, egy szoftverfejleszt, és egy artist. A sztori ötlet megvan, és szerintem elég esélyes is. A neheze a jjáték fejlesztése lenne. Tudom hogy évekig tart, tudom, hogy nehéz, és nem, nem Wow szintű dolog kell, csak egy pár ezres játék..

2018. jún. 5. 19:34
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
89%
Nulla. Kifejthetném bővebben is, de a lényegen nem változtat.
2018. jún. 5. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
89%
Eselytelen
2018. jún. 5. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
Nem a fejlesztőtöket kéne megkérdezni, hogy az adott követelményekkel mennyire reális a project?
2018. jún. 5. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:

éppenséggel én vagyok a fejlesztő, és annyira megoldhatnak tűnik a dolog, hogy kíváncsi vagyok az ellenérvekre...

Pár ezer játékos szinte semmi... Ok kapcsolat szempontjából optimalizálni kell sokat, de messze nem lhetetlen a kérdés inkább arra vonatkozik a hozzáértőknek, hogy mik a nehézségek, esetleg hogyan kerülhetőek, vagy oldhatóak meg

2018. jún. 5. 19:41
 5/17 anonim ***** válasza:
36%
Már eleve az, hogy felmerül benned a kérdés, hogy "mik a nehézségek" jelzi, hogy esélytelen, hogy egy ilyen játékot kifejlessz.
2018. jún. 5. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
Lattal mar jatek vegen stablistat? Szerinted az a 100 ember csak viccbol dolgozott? Tudom, ti harman megoldjatok.
2018. jún. 5. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 A kérdező kommentje:
mint mondtam nem wow szintű dolog kell... És ottvan a Minecraft, a cave story, Meridian: New World, soldat, Unturned, amiket EGYETLEN ember fejlesztett, még csak nem is 3.
2018. jún. 5. 20:05
 8/17 anonim ***** válasza:
87%

Tapasztalattól függ. 3-5 tapasztalt programozó 1-2 év alatt össze tud hozni egy egyszerűbb, játszható mmo-t. Pl Unity engine-ben kismillió dolog már meg van írva előre, meg automatizálva van. Asset store-ban is rengeteg olyan dolog van, ami sok havi munkát megspórolhat.

Célozzatok az MVP-re. Azaz legyen egy üres játéktér talajjal, ahova két játékos be tud jelentkezni, lássák egymást, tudjanak rohangálni, meg egymást megütni. Nem kell se szintlépés, se NPC-k, se animáció, semmi. Ezt össze lehet hozni 2-3 hónap alatt és ha ez megvan akkor azzal már tudtok tervezni és azt tudjátok bővítgetni.

2018. jún. 5. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 A kérdező kommentje:
Köszönöm, végre egy használható komment. Igazából ez már majdnem megvan. ütni még nem lehet, de mozogni igen és látjuk is egymást. Unityben dolgozunk, így ez csak egy napot vett igánybe.
2018. jún. 5. 20:22
 10/17 anonim ***** válasza:

A meridian-t nem egy ember fejlesztette, amit a játék kitalálója elég részletesen leírt a jatekfejlesztes.hu oldalon is megtalálható cikkében. Egy egyszerűbb statégiai játék, nem MMO, és még csak nem is multis, csak single player van benne.


A minecraft meg aztán tényleg rossz példa, mert az egy sandbox játék 0 grafikával, kis fizikai szimmulávióval.


A többiről nem is hallottan, de ez inkább annak tudható be, hogy nem vagyok gamer.

2018. jún. 5. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!