Mennyire reális egy 1-5 fős csapatnak, hogy fejlesszenek egy kisebb MMORPG-t?
éppenséggel én vagyok a fejlesztő, és annyira megoldhatnak tűnik a dolog, hogy kíváncsi vagyok az ellenérvekre...
Pár ezer játékos szinte semmi... Ok kapcsolat szempontjából optimalizálni kell sokat, de messze nem lhetetlen a kérdés inkább arra vonatkozik a hozzáértőknek, hogy mik a nehézségek, esetleg hogyan kerülhetőek, vagy oldhatóak meg
Tapasztalattól függ. 3-5 tapasztalt programozó 1-2 év alatt össze tud hozni egy egyszerűbb, játszható mmo-t. Pl Unity engine-ben kismillió dolog már meg van írva előre, meg automatizálva van. Asset store-ban is rengeteg olyan dolog van, ami sok havi munkát megspórolhat.
Célozzatok az MVP-re. Azaz legyen egy üres játéktér talajjal, ahova két játékos be tud jelentkezni, lássák egymást, tudjanak rohangálni, meg egymást megütni. Nem kell se szintlépés, se NPC-k, se animáció, semmi. Ezt össze lehet hozni 2-3 hónap alatt és ha ez megvan akkor azzal már tudtok tervezni és azt tudjátok bővítgetni.
A meridian-t nem egy ember fejlesztette, amit a játék kitalálója elég részletesen leírt a jatekfejlesztes.hu oldalon is megtalálható cikkében. Egy egyszerűbb statégiai játék, nem MMO, és még csak nem is multis, csak single player van benne.
A minecraft meg aztán tényleg rossz példa, mert az egy sandbox játék 0 grafikával, kis fizikai szimmulávióval.
A többiről nem is hallottan, de ez inkább annak tudható be, hogy nem vagyok gamer.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!