Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Játék készítés szempontjából...

Játék készítés szempontjából melyik a c++ a nyerő?

Figyelt kérdés

2018. jún. 3. 17:25
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
66%
Miva
2018. jún. 3. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
64%
C++ 2.
2018. jún. 3. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
Jobbról a második.
2018. jún. 3. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
92%
c++ 11, de neked a pythont ajánlom.
2018. jún. 3. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
0%
nem értek játékfejlesztéshez de én c# és unity-val probálkoznék kezdésnek
2018. jún. 3. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
az összes :D
2018. jún. 4. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
0%

int c = 1973;

std::cout << c++ +44;

2018. jún. 4. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Mármint melyik fordító? Vagy melyik szabvány? Esetleg IDE?

Csak én nem értem a kérdést? :))

2018. jún. 4. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
0%
Játékkészítéshez leggyakrabban az Unity motort szokták használni.
2018. jún. 4. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:
95%

Legújabb szabvány => c++17 (el nem hinnéd mennyi időt meg tud spórolni pl. templateknél)

Fordítók:

Linux:

=> gcc (ez inkább használt általában ezt kapod mindenhol. mondjuk ha lehet a legújabbat szerezd meg. pl gcc7 és 8 között sok a különbség a hibaüzenetek terén. Windowson nehezebb beszerezni + nem biztos hogy (kb nem) tudsz majd linkelni msvcs dll-ekkel de linuxon mindegy :D)

=> clang (llvm-es fordító inkább Mac-en elterjedtebb de ugyanazt tudja nagyjából mint a gcc)

Windows:

=> gcc (amit fent írtam hogy nem tudsz linkelni msvcvel de valamennyivel gyorsabb ahogy rébebben néztem benchmarkot. nehezebb beszerezni + VS(visual studio) nem szereti)

=> msvc (ms cucca amit a visual studio felrak. általában ezzel fordítanak windowsra mert hát azért mégis csak ms termék. nem tud linkelni gccvel fordított dolgokkal + nem támogat linuxot (míly meglepő...) )


IDE:

linux:

=> clion (fizetős de jó cucc)

=> paranccsor (ha akarod így is megy)

=> eclipse (ingyenes kicsit kevesebbet tud mint a clion)

=> meg egy csomó más (én sokáig pl geditben programoztam)

windows:

=> clions (cross platform és gcc-t használ cygwinen keresztül)

=> visual studio (ms termék sok helyet eszik, csak msvct szeret)

=> codeblocks (ingyenes cucc annyira nem tud sokat de ingyenes)

=> eclipse (cross platform)


Könyvtárak:

=> SDL + glew (opengl, low level cucc, SDLnek könnyű az eventkezelése)

=> glfw + glew (ugyanaz mint fent csak más ablakkezelő + más event handling)

=> SFML (ez is sok mindent tud)

=> Unreal (grafikus cucc támogat c++ot és húzogatós módot is)

2018. jún. 4. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!