Szerintetek SEO szempontjából jó megoldás, és javítható egy céges weblap látogatottsága azzal, ha ismert állásportálokon céges emblémával ellátott és azon keresztül a saját oldalra átirányító álláshirdetéseket helyez el egy cég?
Figyelembe véve, hogy ezek fizetős portálok, azaz néhány hetes megjelenés több tízezer forintjába kerülhet az itt hirdető cégnek.
Indirekt marketing. (???)
Van ebben ráció?
Mi a véleményetek?
Kicsit részletesebben?
Érvekkel?
:)
Pityeeesz!
Félreértettél.
Azaz félreérthető voltam.
Nem kívánok élni ezzel a megoldással. :)))
Ellenben, hosszabb idő óta keresek állást.
Az a tapasztalatom az elmúlt két év távlatából, hogy sok cég gyakorlatilag negyedévente meghirdeti ugyanazokat a munkaköröket.
(Most kifejezetten a műszaki mérnöki, kereskedői állásokra gondolok, mert ezeket nézem rendszeresen.)
Nem hiszem, hogy ennyire ne lennének jelentkezők, vagy a jelentkezők között megfelelő pályázók...
Ezért gondoltam, hogy talán más oka (talán egyfajta marketing fogás) is lehet annak, hogy időről időre megjelentetik ezek a vállalkozások az állásajánlataikat.
Nem közvetítőkről van szó, hanem konkrét leendő munkáltató vállalkozásokról.
Ismerek egy céget Budakeszin, ahol 1-3 havonta hirdetik meg ugyanazt az adminisztrációs állást. Sajna senki nem bírja a a hül*e főnököt, így a cég kénytelen állandóan, hirdetni
Más kérdés, hogyha kirúgnák a főnököt, akkor nem lenne gond, csak hogy a főnöké a cég...
A másik, meg általában a HR-eseknek adnak munkát azzal hogy állandóan hirdet, de nincs mögötte semmi!
A kérdésedre válaszolva, eléggé negatív reklám ha nincs mögötte valódi hajlam a felvételre hosszútávon, de emelheti a látogatottságot, de nem sokkal!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!