Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Egy monopoli játékot szeretnék...

Egy monopoli játékot szeretnék unityben gyakorló projekt volna de elakadtam a tervezésben segítesz?

Figyelt kérdés

Szal tárolni fog kelleni a pályát ami egy egydimenziós tömb lesz de azt nem tudom,hogy mit tároljak bennük.

A világ csodái című monopoli verziót akarom amiben a pálya elemi érdekes régi építmények vagy természeti képződmények mint pl a niagara vízesés vagy a gízai nagy piramis, machu pichu stb.


De akkor milyen osztályt csináljak ami ezeket megvalósítsa?


Pl legyen egy VilágCsodái osztályom de mi legyen benne?


Aztán még házakat is lehet pakolni rá ha megvette a játékos.


Nagyon bonyolult nem tudom megtervezni mi hogy legyen .


2016. máj. 12. 00:05
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:

#10:

C# és/vagy Javascript


23F

2016. máj. 12. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 A kérdező kommentje:

Igen c#.

Ès PontNet helyett monoruntimeot hasznàlok.

Köszi a jogi figyelmeztetèst de nem àl szándékomban semmi ilyet csinálni.


Enum típust lehetne itt használni valamire?

2016. máj. 12. 10:53
 13/18 anonim ***** válasza:
Valamire biztos.
2016. máj. 12. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:

Nekem anno ez volt a féléves feladatom egyetemen. Mármint monopoly COnsole Applicationban. Én úgy csináltam, hogy a mezőket belepakoltam tömbökbe, amelyek ha jól emlékszem tartalmazták az objektumot, ami lehetett ház/szálloda/semmi.. A ház-szálloda objektumban meg szerepelt egy tulajdonos érétk, ami ugye az adott játékost adta vissza akié volt a mező. stb.

Még kicsit korán van nekem, remélem valahogy érthetően írtam le :D

2016. máj. 12. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 A kérdező kommentje:

"Speciális mezőknél egy adott speciális viselkedést kell számon tartani."


De továbbra sem értem, hogy kéne megtervezése ezt a map osztályt.


A speciális viselkedés mezőt hogyan oldjam meg?


Eddig jutottam:

Van egy absztrakt Map nevű osztàjom amiben csak egy adattag van az amivel tárolja pálya egy mezejének nevét.


És van ennek két leszármazottja egy Telek class és egy specialMező class.


A telek és specialmező örökli a név membert a parent től. A telekbe tudom mit írjak de azt hogy a specialmezőbe mit azt már nem.


Legyen egy delegáltja aminek példányosításkor beállítom, hogy melyik speciális mező megvalósításának a metódusát tartalmazza vagy,hogyan?


Nincs ötletem nem definiálni nekem valaki a pastebinen ezt a típust, hogy átnézhessem mert nem tudom,hogyan csináljam. Cserébe adok zöldet.

2016. máj. 15. 23:05
 16/18 anonim ***** válasza:
Most nem bántásképp mondom, de szerintem csinálj egy egyszerűbbet konzolban hogy értsed hogy mi is ez az egész öröklődés, utána csinálhatsz már nehezebbet és azt unity-ben is akár. Delegáltakkal nem tudom mit akarsz kezdeni, de nálunk ez prog I-es anyag volt egy ilyen jellegű feladat és akkor delegált létezéséről se tudtunk. Ez a baj hogy egy ilyen hiper-szuper game engine-ben akarod megtanulni az objektum orientáltságot, amiben már eleve ajánlott tudni hogy mi is ez az egész öröklés lényege.
2016. máj. 15. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 A kérdező kommentje:

Tisztában vagyok az elmélettel. És hogy hogyan érdemes megtervezni egy osztályt csak nem ennél a bonyolult feladatnál. Kéne látnom egy ilyen mintát valahol,hogy tanulhassak belőle. Mert ha neki állítasz engem egy egyszerűbb feladatnak és ha megcsináltam,akkor azzal nem leszek előbbre. Tisztában vagyok a nyelvi elemekkel.

Kitalálni nem-tudom amit ki kéne.

2016. máj. 16. 02:40
 18/18 anonim ***** válasza:
Ha nem tudod kitalálni amit ki kéne, akkor nem vágod még eléggé az objektum orientáltságot. Tudod, az elméleti tudás nem annyiból áll, hogy érted mi hogyan működik. Hozzátartozik az, hogy meg is tudsz tervezni egy objektumszerkezetet, ahhoz pedig gyakorlás kell. Ha úgy érzed, hogy ez egy komplikált feladat, abból egyértelműen látszik, hogy hiányzik belőled ez a gyakorlat - tán pont azért, mert elhessegeted magadtól az egyszerűbb feladatok gyakorlását, mondván te ezt már érted. Nem érted.
2016. máj. 16. 03:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!