Hogy érdemes elkezdeni játékot fejleszteni?
Figyelt kérdés
Én két lehetőséget látok igazából:
1: kitanulni egy SDK-t. UDK,Unity stb...
2. megtanulni a mezei programozást és a grafikus programozást.
Ha nem AAA-s játékokban gondolkodunk, hanem ilyen egyszerűbbekben, mint a Minecraft, Limbo, Battleblock Theatre, Super Meat boy, Fez stb... akkor melyiket lenne érdemesebb?
2014. szept. 12. 16:31
11/12 A kérdező kommentje:
tudom mi az a python, legelőször évekkel ezelőtt abban kezdtem, de megmondom őszintén nem figyeltem a nevét. A főnixet sem tudom, hogy kell írni angolul, pedig sokszor írtam már kommentekbe, phoneix vagy pohneix vagy phoenix... a pszhió-t sem, psycho talán szóval érted. Nem azért, mert lövésem sincs, hogy mi a rák az.
2014. szept. 15. 19:52
12/12 anonim válasza:
Iostream értem amit mondasz, de az a véleményem hogy használni akkor tudja valaki hatékonyan azt a könyvtárat, ha legalább UDP packetet látott már közelebbről, és nem csak elolvasta a dokumentációban. Persze az is tudás, hogy "legyen gyors, állítsd udpre", aztán majd kiderül milyen játék lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!