Érdemes linuxra fejleszteni? - a kérdés így elég értelmetlen, de részletek lent.
SDL SFML cross-platform, úgyhogy nem értem a kérdést(nem nagyon).
A másik meg, hogy azt se értem, hogy nem sikerült felrakni. Meg mi nem megy. Na mindegy.
Játékot leginkább iOS-re, Androidra és konzolokra érdemes fejleszteni, ha sok felhasználót szeretnél.
De egyelőre még távol vagy ettől úgy látom, úgyhogy fejlessz arra, amire jól esik.
Nem valószínű, hogy hasznos válaszokat fogsz kapni kedves kérdező, mert nem jó kérdést tettél fel. A jó kérdés inkább arra irányulna, hogyan tudod működésre bírni a API-kat.
Az SDL egy remek 2D-s multimédia API, az új verzió SDL2 kifejezetten érett és jól működik. Több támogatást kapott az OpenGL kontextus is benne, de sajnos még mindig elég körülményes nagyobb projektekre, de hát nem is GL-re való.
Az SFML szintén egy nagyobb keretrendszer, jón használható kiforrott.
Igazából bármelyik választás jó, de kérdés, hogy egyáltalán mi kell neked? Mire akarod használni? Van-e kellő tapasztalatod?
Szívesen segítek megoldani a problémát, de akkor kérdezz rá arra.
Ui.: A SDL-hez tuti van CMake azzal gyerekjáték a mékelés.
Azóta hallottam olyat is, hogy ha ékezetes betű van a Windowsos felhasználó nevemben, akkor nem fog menni...
De mindegy. Linuxon akkor nekiállok. Különben is most jön a SteamOS.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!