Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Game maker logikája rossz,...

Game maker logikája rossz, vagy én vagyok a hülye?

Figyelt kérdés

Elsősorban azt a kérdést tenném fel, hogy érdemes ezt a rakás trágyadombot használnom Java tanulásra, vagy tudtok ajánlani valami jobb motort?


Aztán. Képekkel szeretném illusztrálni, hogy mi is a hiba. Létrehoztam 2 változót Health és Elet néven. Alapvetően az Elet értéke 3 a Health értéke pedig 10. Azt akarom, ha a Health = 0, akkor az Elet értéke eggyel kevesebb legyen. Ezt egy step eventtel tudtam megoldani, nem tudok mást, habár szerintem ez a gond, de mégis, nem logikus a megoldásom?


Képek:


[link]


[link]


[link]


[link]


[link]


Hiba:


[link]


2014. jan. 12. 23:10
 1/8 anonim ***** válasza:

== vel nem jobb?


Egyébként Java tanulásra nem tudom hogy választottad, a nyelve GML és Wiki szerint C, C++, Pascal(??)-ra hasonlít.

2014. jan. 12. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Ööö, lehet én vagyok lemaradva, de a GM-nek mióta van köze a Java-hoz? :) Akárhogy is, ebből a 4-5 sornyi kódból SEMMI Java-t nem tanultál. Ha Java-t akarsz tanulni, fogj egy Oracle tutorialt, egy Notepad++-t és egy parancssort.
2014. jan. 12. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
oracle.com
2014. jan. 12. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Wapma igen ==-vel jobb, a kérdés kiírása után ki is javítottam, de a hiba továbbra is fennáll. :s


Amúgy gőzöm nem volt, hogy semmi köze a Java-hoz, nekem úgy adták elő a suliban a tanárok, hogy Java program, Javaban dolgozik és kuss. Ezért nem is néztem részletesebben meg, hogy mivel is dolgozik.


Szóval akkor a problémára senki nem tud semmit?

2014. jan. 12. 23:34
 5/8 anonim ***** válasza:

Nem értek a GM-hez, de attól, hogy Java program, még nem feltétlenül kell Java-szerű nyelvet használni hozzá.

Forrásokra ránézve, ez biztos nem java. Eleve, Stringet .-tal összefűzni PHP-ben szokás.

Ha Java-zni akarsz, akkor ahogy már javasolták, Notepad++ (vagy egy IDE, pl Eclipse, Netbeans) és oracle.com tutorialokat válaszd.

2014. jan. 12. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Ez eddig rendben van, persze váltani is fogok, de ha már elkezdtem, akkor jó lenne, ha tudnám is a választ a kérdésemre. Nem értem mi ütközik abban a logikában, amit felállítottam...
2014. jan. 12. 23:45
 7/8 anonim ***** válasza:

A Game Maker egy nagyon-nagyon jó program.


De a Java-hoz _semmi_ köze. És nem a logikája rossz. A te logikád viszont rossz, amit használsz.

2014. jan. 14. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
#6-os kösz, már rájöttem. :D A hibám valószínűleg az, hogy a step eventet hamarabb olvassa be, mint a crate eventet... Mivel a create eventben adtam meg a változóimat, ezért már eleve 0-ból vonja le. Nos eddig oké, de akkor meg hogyan tudom megoldani, hogy a változókat a step event előtt olvassa be?
2014. jan. 14. 17:27

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!