2d ping pong játék logikája?
Figyelt kérdés
Gondoltam csinálok egy 2d-s ping pong játékot.
Nos amit nem tudtam kigondolni, az pedig hogy a labda visszapattanását hogyan számítsam.
Gondoltam, hogy 2 "kockával" odébb rakom ha falat/ütőt ér, de tuti van rá valami jobb megoldás is.
2013. márc. 24. 22:22
1/3 anonim válasza:
Az ilyen feladatoknál érdemes a valós fizikát alapul venni. Olvass utána a rugalmas ütközéseknek, számíts sebességet és mozgási irányt.
2/3 iostream válasza:
Ahogy az első mondja, ez nagyon egyszerű fizika, ha teljesen rugalmasnak veszed még egyszerűbb.
3/3 anonim válasza:
Az oké hogy a falon és az ütőn tökéletesen rugalmasan ütközik, különben lassulna.
Viszont ha belegondoltok, valami "trükk" van az ütő körül. Hiszen középről indítva nem csak vízszintesen megy jobbra-balra, hanem elpattan függőlegesen is. Úgy kell elképzelni az ütőt mint egy háromszöget?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!