Erre a feladatra mi a megoldás? C++/SFML2. 0
Képzeljétek el azt,hogy megnyitok egy böngészőt és így elkezdek játszani egy flash játékkal.
És én olyan programot szeretnék magamnak ami ebben a flash játékban(ami egy billiárdjáték) ha a billiárdgolyó főlé viszem a kurzort és megnyomom a ctrl+v akkor a billiárdgolyó köré rajzoljon egy piros kört, és ettől a billiárdgolyótól a billiárdasztal legközelebbi lyukához rajzoljon egy segédvonalat,hogy én könnyen be tudjam állítani a dákót úgy hogy tutira beletaláljak a lyukba.
Értitek ugye nem falsh billiárdjátékot akarok írni hanem ehhez a flash játékhoz akarok egy segédprogramot írni,hogy könnyen beletaláljak a lyukba.Szóval,hogy megkönnyítse a célzást.Így akarok csalni mások ellen.
Csak egy egyszerű amőbát tudtam csinálni eddig,és nagyon örülnék neki ha tudnátok segíteni.
Most leírom mit nem tudok megoldani.
Na akkor van ugye a nyitott böngésző amiben fut a flash játék ami egy billiárdjáték.
Ha ráviszem a kurzort a golyóra és megnyomom a ctrl+v akkor a program,hogyan ismerje fel hogy az köré kell rajzolnia egy kört?Egy pontos kört a golyó köré.
Annyit tudunk hogy a billiárdasztal zöld színű.
Szerintem valahogy így kéne megoldani.Ha megnyomom a ctrl+v azon a ponton ahol a kurzor van és ha azon a ponton nem zöld színű a pixel akkor az egy billiárdgolyó.De még mindig nem tudom,hogyan rajzoljak köré egy pontos kört kérlek segítsetek.
Ha a fenti probléma megvan akkor utána ezt kéne megoldani.
De talán ez könnyebb lesz.
A kiválasztott golyó melyik lyukhoz van a legközelebb.
A lyukak és a billiárdgolyó vízszintes és függőleges koordinátái tárolva vannak és amelyik lyukhoz a legkisebb a különbség ahhoz van a legközelebb.
Javítsatok ki és mondjatok,jobb módszereket a problémák megoldására vagy ha jó ez amiket mondtam akkor segítsetek a megtervezésében mert azt hiszem a leprogramozással lesznek gondjaim nem pedig az elméletek gyártásában.
Utána egyébként még akarnák bele pár dolgot de szerintem egyenlőre elég lesz ennyi,mert még csak eddig sem jutok el.
Már megtanultam egy könyvből a c++ és csináltam is már egy amőbát sfml használva.
És szeretném tudni,hogy egy ilyen projektet,hogy kell megvalósítani.
Most komolyan hogyan rajzolok köré egy kört?A billiárdgolyónak hogyan állapítsam meg hogy hol van a közepe?
Jézusom, te vagy az, aki a szaros amőbával is 3 hónapot szenvedett? Ezzel el kínlódnál fél évig, úgy hogy a nagy részét megint mások csinálnák meg helyetted.
Nem lenne egyszerűbb feladni és elkezdeni előlről, normálisa, mert rohadtul látható, hogy egyszerűen nincs meg a megfelelő tudásod...
"Most komolyan hogyan rajzolok köré egy kört?A billiárdgolyónak hogyan állapítsam meg hogy hol van a közepe?"
Nagyon egyszerű: képfeldolgozás. Egy kört felismerni nem olyan nehéz (google a barátod). A probléma: hogy férsz hozzá a böngésző által megjelenített képhez, és hogy rajzolsz rá. Na, ezeket nem gyakorikérdéseken fogod megtanulni.
Komolyan mondom,hogy kielégítőbb válaszra számítottam de nem értem miért kell mindig flegmának lennie itt valakinek.
iostream te nagy szakember vagy épp azért tudod itt mindenre a választ.
Ezért igazán többet segíthettél volna mert a tudásodból kitelik morcistream. :)
Nem találok semmit a neten a körfelismerésre,segítsetek már.
Hogyan kell egy ilyen feladatot kivitelezni?
Segítsetek jó és tegyétek félre a gyakorin megszokhatott morci stílust.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!