Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan szimuláljam két pont...

Hogyan szimuláljam két pont ütközését programozással?

Figyelt kérdés
2D-ben. Természetesen nem kicserélni akarom a két pont sebességét az ütközéskor hanem szabájozni akarom hogy a két pont között hogyan nyelődjön el a sebesség mint két fagolyó között azt hogyan csináljam?
2010. dec. 11. 14:29
1 2
 11/14 A kérdező kommentje:

scratch-ben (:

(nem progranyelv hanem játék)

hanemismered keres rá: [link]

2010. dec. 14. 17:56
 12/14 anonim ***** válasza:
A helyesírás nem a tanárnak szól, hanem önmagunkkal szembeni igényesség.
2010. dec. 20. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
Szerintem nagyon jól teszed, hogy 13 évesen ilyesmivel foglalkozol, és utánanézel annak, amit nem tudsz, gratulálok! De ami a helyesírást illeti, az előttem írónak van igaza. Nem a nyelvtantanárnak szól a helyesírás, hanem pl. annak alapján alkotnak véleményt rólad az emberek az interneten akik különben nem ismernek, és tudni akarják, komoly ember vagy-e.
2010. dec. 20. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 A kérdező kommentje:

Köszi értem.

De amúgy nem ez volt a kérdés :)

2010. dec. 21. 17:49
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!