C# programozásban valahogyan meg lehet azt oldani, hogy egy adott tömb minden elemébe létrehozzak egy másik tömböt?
#10 -es:
Szóval ezt így hívják magyarul? :D
Emlékszem 1x találtam rá egész véletlenül, amikor 2D Sprite animálást akartam úgy megoldani XNA -ban, hogy ne if -ekkel válasszam szét, hogy mikor melyik sprite lapocskáknak kell váltakozniuk a textúra atlaszból (mint futás, ugrás, egy helyben állás, tüzelés, tüzelés közbeni futás vagy ugrás, és hogy ezek szépen változzanak, ne legyen szakadás az animációban), hanem csak megadok egy értéket, és az teszi a dolgát, annyi elemmel, amennyivel kell. Vagyis van egy textúra atlaszod, de nem a vizuális elrendezéstől akarsz függni, hanem te előre bepakolod a kirajzolandó négyzet Rectangle értékeit. Szóval jó dolog ez.
Viszont az tény, hogy a te példádban legegyszerűbb lenne egy osztály + tömb, vagy osztály + lista páros. Az osztályban létrehoznád a változókat, függvényeket, amit csak akarsz, aztán egy tömbbe/listába nyugodtan belepakolhatod az osztály példányait, és az egy tömb/lista egy adott példánya tartalmazza az Ember osztályának egy adott példányát, aminek változóihoz, függvényeihez (ha publikus) hozzá is tudsz férni kívülről.
Ilyenkor sosem bánom, hogy középsuliban nem izgatott a programozás, mert nem elég, hogy unalmas tud lenni, de még a problémákat is nem ideális módszerekkel oldatják meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!