Kezdőnek RTS játék készítéséhez mit ajánlanátok: Unity C# vagy Unreal Engine és C++?
Figyelt kérdés
Egyik nyelvhez sem vagyok kezdő, csak a játékkészítéshez (ill. alap játékokat már csináltam, de most egy kicsit nagyobba is bele szeretnék vágni).
Így Unity-vel vagy Unreal Engine-nel lenne érdemesebb belevágni? Melyikből tudnék többet tanulni?
2020. okt. 13. 16:34
A kérdező szavazást indított:
Unreal Engine
Unity
14 szavazat
1/2 anonim válasza:
Unity jobb RTS-re, könnyebb is. Én abba csinálnám.
2/2 anonim válasza:
Semmit nem értek hozzá, de én úgy látom, hogy Unity-hez sokkal több a tutorial, asset, stb. és ha további terveid vannak játékfejlesztéssel, akkor biztosabb utat ad mint az Unreal.
Az sem elhanyagolható, hogy (talán) könyebben találsz grafikust aki ért a Unity-hez, mint aki az Unreal-hez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!