Szerintetek ilyen ingyenes Asset packekből lehet sikeres játékot készíteni?
Szóval tegyük fel, van 1 vagy több ember akik összeülnek készíteni valami indie játékot, de mindegyikük csak a programozáshoz ért ezért ingyenes grafikát, zenét és más egyebet használnak.
A sikeres alatt értsük azt, hogy 5-10 millió forint profitja van belőle a készítő(k)nek.
Ha tudtok egyébként ilyen játékot, ne tartsátok magatokban. :D
Ha van olyan asset (van) aminek a grafikus képes magáévá tenni a stílusát, akkor lehetséges. Egyébként nem.
Nem csoda, hogy nincs olyan számottevő (szép, használható) asset, amely 10-12 pályát vagy teljes, egész játékra való tile setet, sprite csomagot tartalmazna.
A több asset egy játékba való összehordása totál felejtős. Garantált bukás.
A játékokat legnagyobb részben a grafika adja el.
Nézd, 10M ft az kb 30 ezer dollár. Mivel egy noname kiadó lesztek, adjátok mondjuk 1.99 dollárért, vagy 0.99-ért, mert az kb annyi, hogy az emberek akkor is kipróbálják, ha nem olvastak róla kritikát, nem tudnak rólatok semmit. Ennyi pénzt bebukni nem olyan vészes.
Attól függően, hogy milyen platformra készítetek, a platform üzemeltetője leszedi ennek kb 30%-át. Ez azt jelenti, hogy el kell adnotok kb.20-40 ezerszer.... ez ám elég nagy szám. És akkor ez a bevételetek, amiből még egy csomó költség le is jön.
Én nem hiszem, hogy ezt pusztán free cuccokat el lehetne érni... egy ilyen léptékhez kell profi a csapatba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!