Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blender Fény bugok?

LOLoszto kérdése:

Blender Fény bugok?

Figyelt kérdés
Mitől lehet az hogy blender Game engine ben a Dobozokon látszik a spot lámpa fénye a padlón viszont nem? Illetve a lámpa is csak egy ideig látszik egy idő után olyan mintha nem fordulna velem.

2014. ápr. 9. 19:20
 1/2 tabaki ***** válasza:

Az okát nem tudom, mert nem értek hozzá.

Úgy tűnik, a program a világítást valahogyan a csúcspontokhoz igazodva számolja. Pontszerkesztő módban oszd fel a problémás tárgyakat kisebb felületekre, és próbáld ki úgy. Subdivision Surface módosítóval is működik, csak ott menet közben számolja, ez az árnyékszéleken némi recegéssel jár. Game Engine-ben a Subvision Surface-nek ne a Render, hanem a View felosztását finomítsd.

2014. ápr. 9. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Ó Köszönöm Szépen :)
2014. ápr. 9. 21:58

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!