Blenderben szeretnék egy objektumra több anyagot/textúrát, hogyan?
Figyelt kérdés
Nos a lényeg hogy van egy objektumom, 2 külön anyagot és textúrát szeretnék neki adni. Odáig eljutottam hogy meg van két külön uv map-em, de a kompozitálásnál leragadtam, nekem valahogy mindig rá keveredik egyik a másikra...
Remélem nagyjából érthetően le tudtam írni hogy mi is a problémám.. Szóval valami leírás kéne vagy egy kép hogy nod editorban hogy is néz ki ez a dolog.
2014. márc. 18. 09:31
1/4 A kérdező kommentje:
Nem törlöm a kérdést, de már tárgytalan. :) Időközben
Google barátom kisegített :D
2014. márc. 18. 12:52
2/4 tabaki válasza:
Akkor most nem okoskodom... Tedd ki a linkjét, hátha más is hasznát látja.
3/4 A kérdező kommentje:
Ebben a videóban találtam megoldásra ;) -----> https://www.youtube.com/watch?v=vpyjqaiE0HI
2014. márc. 19. 08:58
4/4 tabaki válasza:
Ööö... persze, ne úgy értsd, mintha nekem volna szükségem holmi tutoriálokra... ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!