Miért nem tudom használni Blenderben a Luxrender engine-t? A beállításokban bent van az addonok között, de egyszerűen nem engedi kipipálni.
32 bites verzióról van szó, próbáltam az opencl-es és a noopencl-es verziót is mindkettőnél ugyanez a végeredmény.
Annyi különbséggel hogy az opencl-es verzió valami dll file-ra hivatkozva önmagában sem indul el, míg a noopencl-es önmagában elindul csak blenderbe inportálva nem csinál semmit. Ha ez a számít a Blender 2.67b.
Az a baj, hogy nálam minden másképp van, mint nálad. Linux, Blender 2.69, 64 bit, úgyhogy nehezen tippelek, hogy mi lehet a baj. Installerrel telepítetted? Be van állítva a path? Bár akkor is pipálhatónak kéne lennie, pont akkor állíthatod be... Esetleg próbáld meg az eggyel korábbi verziót installálni, a dll-hiány alapján a noopencl-re van szükséged a lehetőségek közül.
Bár ez aligha vigasz a számodra, de biztatásul: Az én rendszeremen valóban beállítható és működőképes, tehát van rá esély, hogy előbb-utóbb te is elő tudod csikarni valahogyan. Énnekem nem tetszik különösebben, de nyilván nem értek hozzá eléggé, mert csak a kérdésed miatt telepítettem, és nem volt időm kitapasztalni. Így első blikkre mindenesetre úgy tűnik, hogy jobban járnál, ha a Cyclesben mélyednél el inkább.
Próbáltam korábbi verziókat is, de sajnos a végeredmény ugyanez... Úgy néz ki tényleg maradok a Cycles-nél.
Csak egy naív gondolat, de esetleg lehet valami köze ahoz hogy sajnos a vidókártyám nemrégiben bemondta az unalmast,
így az integráltat használom ami ha minden igaz nem támogatja az opengl-t??
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!