Hányszor "kell" a szolgáltatónak (T-Online) hibáznia ahhoz, hogy hűségidő lejárta előtt felmondhassak?
"Felmondhatod bármikor, csak a kedvezményt kell visszafizetned, amit igénybevettél"
Pont ezt akarja elkerülni, mert ez jogos panasz esetén járható út lenne, most az a kérdés, hogy mikor jogos egy panasz és hogy bizonyítható.
"Valami magasabb pozícióban lévő embert kérj, amikor az ügyfélszolgálatot hívod,"
Ezzel csak az a gond, hogy a szolgáltató maga sose fogja beismerni hogy szerződést szegett, mert akkor saját magát hozza kellemetlen helyzetbe és még egy csomó pénztől is elesik. Ezért írtam egy külső - pártatlan - szervet.
Média- és Hírközlési Hatóság.
Kormányhivatal Fogyasztóvédelme
Békéltető Testület
Ide fordul6sz.
Nincsen ilyen korlát!
Ettől függetlenül felmondanék simán írásban. Beírnám, hogy a hűségidőre járó kedvezmény visszafizettetésétől kérem, hogy tekintsenek el, bár szerződést nem szegtek, nevetséges az hogy milyen SLA szintet határoztak meg.
Ha sajnálkozva elutasítanák, akkor visszaírnék, hogy tudomásul vettem, így is felmondok, irok róla egy Tétova Homár cikket.
"egyből fenyegetőzni"?????
Hosszú hetek óta szivatja a cég. Itt az ügyfél szerintem j sokáig toleráns volt, ez a minimum hogy két hónap után fenyegetőzik. K.pja be a téhom...
Pontosan milyen jellegű az a 30 napon belül harmadszorra jelentkező hiba?
egy hibabejelentős
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!