Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Hányszor "kell" a szolgáltatón...

SárdnA71 kérdése:

Hányszor "kell" a szolgáltatónak (T-Online) hibáznia ahhoz, hogy hűségidő lejárta előtt felmondhassak?

Figyelt kérdés
72 óra áll rendelkezésre a javításra. Ez még rendben is lenne, ha évente lenne 1-1 ilyen alkalom. Harminc napon belül harmadik alkalommal megy el a net.

2018. máj. 2. 11:49
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Ez inkább jogi kérdés mint számítástechnika. Kérdezd meg mondjuk a Békéltető Testülettől ímélben...
2018. máj. 2. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Olvasd el az ászf-t, van e erre vonatkozóan valami. Felmondhatod bármikor, csak a kedvezményt kell visszafizetned, amit igénybevettél a hűségidő alatt. Valami magasabb pozícióban lévő embert kérj, amikor az ügyfélszolgálatot hívod, egy ügyintéző nem járhat el érdemben ilyen ügyben. A helyileg illetékes műszaki kirendeltséget is érdemes lenne megkeresned levélben, hogy tudnak e ezzel kezdeni valamit.
2018. máj. 2. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

"Felmondhatod bármikor, csak a kedvezményt kell visszafizetned, amit igénybevettél"


Pont ezt akarja elkerülni, mert ez jogos panasz esetén járható út lenne, most az a kérdés, hogy mikor jogos egy panasz és hogy bizonyítható.


"Valami magasabb pozícióban lévő embert kérj, amikor az ügyfélszolgálatot hívod,"


Ezzel csak az a gond, hogy a szolgáltató maga sose fogja beismerni hogy szerződést szegett, mert akkor saját magát hozza kellemetlen helyzetbe és még egy csomó pénztől is elesik. Ezért írtam egy külső - pártatlan - szervet.

2018. máj. 2. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

Média- és Hírközlési Hatóság.

Kormányhivatal Fogyasztóvédelme

Békéltető Testület


Ide fordul6sz.

2018. máj. 2. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

Nincsen ilyen korlát!

[link]


Ettől függetlenül felmondanék simán írásban. Beírnám, hogy a hűségidőre járó kedvezmény visszafizettetésétől kérem, hogy tekintsenek el, bár szerződést nem szegtek, nevetséges az hogy milyen SLA szintet határoztak meg.


Ha sajnálkozva elutasítanák, akkor visszaírnék, hogy tudomásul vettem, így is felmondok, irok róla egy Tétova Homár cikket.

2018. máj. 2. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
...Tékozló Homár cikket.
2018. máj. 2. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Soha nem jó egyből fenyegetőzni, az nem vezet eredményre, az agresszióra agresszió a válasz.
2018. máj. 4. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

"egyből fenyegetőzni"?????


Hosszú hetek óta szivatja a cég. Itt az ügyfél szerintem j sokáig toleráns volt, ez a minimum hogy két hónap után fenyegetőzik. K.pja be a téhom...

2018. máj. 5. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

Pontosan milyen jellegű az a 30 napon belül harmadszorra jelentkező hiba?


egy hibabejelentős

2018. máj. 6. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
Egyből magas C-ről indítasz, te is azt kapod vissza és sose lesz megoldva. A műszaki igazgatóság felkeresését tartom még mindig a legjobb és legkifizetődőbb megoldásnak hosszú távon.
2018. máj. 6. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!