A Yettel (mint ISP) miért nem kínál az előfizetőinek e-mail fióko(ka)t? Úgy mint a Magyar Telekom. Pl. felhasznalonev@yettelmail.hu formátumban.
A szolgáltatói email nem túl szerencsés megoldás. Belakod évek alatt majd jön a levél hogy megszűnik.
Pl:@matavnet.hu, @t-email.hu, @datatrans.hu, @axelero.hu, @vivanet.hu @globonet.hu, @invitel.hu, @vnet.hu, @fibermail.hu @upcmail.hu és @chello.hu stb.
Utána meg költöztetheted regisztrációkat. Értesítheted levelező partnereid a változásról. Elég sok ingyenes szolgáltató van. Gmail fiókom lassan 20 éves lesz és megbízhatóan működik.
1. Az Internet-szolgáltató elsődleges feladata az Internet-elérés biztosítása. Az e-mail csak járulékos szolgáltatás.
2. Mivel az Internet-szolgáltatói piac dinamikusan változik, így a brandek is (lásd: Pannon -> Telenor -> Yettel vagy Matáv --> Axelero --> T --> Telekom) ebből következőleg a levelezési címek domaineinek is változniuk kell.
3. Internet-szolgáltatót gyakra(bba)n vált az ember.
4. Az Internet-szolgáltatónak egy e-mail szolgáltatás fenntartása plusz nyűg.
#7: Mert ilyen a piac, dinamikusan változik.
Nem a lejáratódás a casus belli, hanem általában a verseny, a felvásárlás.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!