Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Vettem egy új gépet, de van...

Vettem egy új gépet, de van vele egy kis gond?

Figyelt kérdés
Teljesen laikus vagyok e téren,de összeszereltem a gépet (videót is néztem róla),ha bekapcsolom pár másodperc mulva újraindul , ez a kissebbik baj.És ha bedugom a monitor-t a videókártyába, olyan mint ha be se dugtam volna! Mintha nem érzékelné. Mint említettem nem igazán értek hozzá! Mi lehet a gond?

2014. febr. 13. 10:11
1 2 3 4 5 6 7
 41/64 cianidetil ***** válasza:
A ramok sincsenek a helyükön!Használd az 1-3 dimm-et!Van olyan lap ami nem indul e miatt!(csak tipp ez is,de most a 1-2 dimm ben vannak!Így nem dual,csak single!)
2014. febr. 15. 07:00
 42/64 cianidetil ***** válasza:

Nekem gyanús még a videokártya betáp kábele is!Sajnos a képeken nem lehet jól kivenni,melyik kábel honnan jön le,mert a vaku pont belevillan a kérdéses részbe.A lényeg,hogy 2 PCI e 6+2 pines kábel kell legyen a tápodban.És mind a kettőt be kell dugnod a kártyába!mindezt úgy,hogy nem teszel rá semmi mást!!

Lehetséges,hogy felcserélted a tápkábeleket?(ELMÉLETILEG LEHETETLEN).Itt egy link a tápodról:

[link]

cpu 4+4 pin kábel megy az alaplapba,a két 6+2-es megy a kártyába.Ha ezek jól vannak bekötve,akkor lövésem sincs!

2014. febr. 15. 08:53
 43/64 cianidetil ***** válasza:

Nagy segítség lenne ha készítenél egy képet a kártyáról úgy,hogy kiveszed a gépből,de a betápkábeleket benne hagyod!

Akkor kicsit pontosabb képet kapnánk,hogy is van bedugva,és mi.Már kezd engem is idegesíteni! :D Szerintem nagy baj nem lehet,ha megtaláljuk az okát mindenki a homlokához fog csapni! :D

2014. febr. 15. 08:58
 44/64 cianidetil ***** válasza:
Hopp,most nézem,ha ez egy 770 es akkor egy 8,és egy 6 pines kábel kell bele!A minimum táp pedig nem lehet kevesebb mint 600 w!Mekkora a tápod??
2014. febr. 15. 09:10
 45/64 A kérdező kommentje:
550 W táp van, de alaplapi videókártyával sincs kép!
2014. febr. 15. 09:25
 46/64 cianidetil ***** válasza: