Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Vettem egy új gépet, de van...

Vettem egy új gépet, de van vele egy kis gond?

Figyelt kérdés
Teljesen laikus vagyok e téren,de összeszereltem a gépet (videót is néztem róla),ha bekapcsolom pár másodperc mulva újraindul , ez a kissebbik baj.És ha bedugom a monitor-t a videókártyába, olyan mint ha be se dugtam volna! Mintha nem érzékelné. Mint említettem nem igazán értek hozzá! Mi lehet a gond?

2014. febr. 13. 10:11
1 2 3 4 5 6 7
 31/64 Tengor ***** válasza:

Mégis mit vársz? Nem értesz hozzá, akkor mégis honnan tudnád megállapítani, hogy mi a probléma?

Olyan hihetetlen, hogy 24 óra még nem volt elég, hogy hívj egy szakit a géphez!

2014. febr. 14. 08:33
 32/64 anonim ***** válasza:
hát én már nem tudom....... alaplapot nem karcoltad össze mikor szerelgettél nagyba?
2014. febr. 14. 09:20
 33/64 A kérdező kommentje:
Nem hiszem
2014. febr. 14. 09:25
 34/64 cianidetil ***** válasza:
Amikor a ház betápkábeleit rádugdostad a lapra,power sw,reset sw,stb... a helyükre kerűltek?mert az tud hasonló problémát okozni még.Én még jártam úgy is egy gtx 560 kártyával,hogy meg kellett cserélni a beledugott betápkábelt ,különben nem adott képet.csak tippek,de lehet segít!
2014. febr. 14. 16:09
 35/64 anonim ***** válasza:
ez is jó ötlet igen! :)
2014. febr. 14. 16:10
 36/64 A kérdező kommentje:

Az alaplapi könyv szerint kötöttem be! Bár abban sem vagyok biztos hogy jó. A JFP1 et kötöttem be.

[link]

2014. febr. 14. 16:23
 37/64 anonim ***** válasza:
ez így reménytelen ... már mindent mondtunk szinte.. ezt így nem tudni , hívj egy szerelőt aki meglesi vagy egy havert aki ért hozzá , mert így sose lesz jó, és ha gíy értetlenül még jobban pisztergálnád lehet még nagy lesz a gond :D
2014. febr. 14. 16:51
 38/64 cianidetil ***** válasza:

A cpu hűtőd nem a helyére van dugva!Az a ház hűtője!!!!

A cpu hűtője a ramok felett a lap szélén található!

Könnyen meglehet,hogy ezért nem indul!!!Az van mellé írva cpu fan!

2014. febr. 14. 17:08