Azt írja a gép, hogy "nincs telepített hangeszköz", miért?
Üdv,
Adott egy 3 éves (most újratelepített) Asus X555LD típusú laptop, op-rendszer windows 10 pro (eredeti), rendszer típusa x64 based on PC, alaplapot nem tudom...
Tegnap telepítettem fel reá a honlapról a Realtek driverét, és továbbra is jobb oldalt lent egy piros x van a hangszóró jelnél mondván: "nincs hangkimeneti eszköz telepítve". A vezérlőpultnál az eszközöknél szintén "nincs telepített hangeszköz", nem reagál se mikrofonra, se fejhallgatóra, az eszközkezelőben pedig mind a "hang- videó és játékvezérlők" menü alatt, mind pedig a "hangbemenetek és -kimenetek alatt" az ikonok haloványak, s ha bármelyikre is rámegyek (legyen az a hangszórók, vagy a "Realtek High Definition Audio", a tulajdonságoknál a következő fogad: "Jelenleg ez a hardvereszköz nincsen a számítógéphez csatlakoztatva. (Kód: 45)"
Mit lehet tenni? Valakinek van valami ötlete? Köszönöm a segítséget.
Ahha, egyéb megoldás nem jöhet szóba? Mert amúgy meg megfelelően működik.
Illetve sérülés okozhat ilyet? Nem értek a gépekhez, hogy mi hol van benne, de a lemezjátszó nehezen nyílt ki, végül sikerült kinyitnom (nem kellett nagyon feszegetni), utána becsukni nem sikerült, azt viszont a barátném visszalökte. Azóta nincs baja, rendesen működik... csak megsérthetett-e valamit?
Navigálj ide:
Vezérlőpult\Minden vezérlőpultelem\Hibaelhárítás\Minden kategória → hanglejátszás ← katt rá jobb egérrel, és futtatás rendszergazdaként.
Töltsd le a fixwin-t innen:
A troubleshooters fülön találod meg a playing audio troubleshooter-t. Azt futtasd. Persze előfordulhat, hogy ugyanezt futtattad már, a fentebb a hibaelhárításban.
Ha ez sem jött be, akkor már csak ezt tudom javasolni.
Csökkentett módban, rendszergazdai parancssorba (windows gomb + X),
másold be az alábbi parancsokat egyenként, futtasd, várd meg ameddig a vizsgálat eléri a 100%-ot:
sfc /scannow
Dism /Online /Cleanup-Image /CheckHealth
Dism /Online /Cleanup-Image /ScanHealth
Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
Ezek sokáig fognak futni. Az utolsó folyamat végén indítsd újra a gépet. Minden egyes hibajavító parancsnak hiba nélkül le kell futnia, vagy ha talál valami hibát, akkor azt megjavítja. Ha hibaüzenettel leáll valamelyik, akkor ott csak az újratelepítés fog segíteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!