Miért nem tudok belépni az Ügyfélkapu+-ra?
Letöltöttem a Microsoft Authenticatort, végigcsináltam a QR-kód szkennelést, elértem a törlőkódig, elmentettem, elvileg jó is lett.
Mégis amikor megpróbálok bejelentkezni, azt írja ki hogy "Nem megfelelő felhasználónév és jelszó, vagy Ön nem jogosult a kiválasztott azonosítási szolgáltatás igénybevételére"
A jelszó biztos hogy jó, mivel direkt rámentem az elfelejtett jelszóra, csináltam egy újat, majd másolás beillesztéssel, hogy még véletlenül se gépelhessem félre, beillesztettem a bejelentkező képernyőre. Mégis ezt írja ki. Ez mi, miért van ez? Így hogy lépjek be?
Visszaigazoltad az e-mailt?
Nem tudom, melyik felületet használod, de a Verifyr-nél kéri azt is.
"A régi ügyfélkapuba meg beenged"...akkor nem sikerült a registrációd a +-ra.
Kezd elölről: - belépsz - +igénylése - QR kódot lenyitod ott lesz a kód betű és számok (kijelölöd másolod), azt kell megadni az másik fülön futó [link] -ban.
--- totpappban: a +-ra kattintasz,
--- nesw application ablakban: secret keyt beilleszted (amit a másik lapon másoltál az előbb)
--- application name: ügyfélkapu+ beírod
--- majd "Add" gomb"---------------- elkezd futni, fogsz látni egy számsort-kódot, amit generált, ezt másolod.
--- ezt a kódot megadod a másik fülön futó ügyfélkapu + -nál, mivel kétlépcsős.
1. lépcső: belépés üf+
2. lépcső: a generált kód megadása
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!