Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Miért nem tudok belépni az...

Miért nem tudok belépni az Ügyfélkapu+-ra?

Figyelt kérdés

Letöltöttem a Microsoft Authenticatort, végigcsináltam a QR-kód szkennelést, elértem a törlőkódig, elmentettem, elvileg jó is lett.

Mégis amikor megpróbálok bejelentkezni, azt írja ki hogy "Nem megfelelő felhasználónév és jelszó, vagy Ön nem jogosult a kiválasztott azonosítási szolgáltatás igénybevételére"

A jelszó biztos hogy jó, mivel direkt rámentem az elfelejtett jelszóra, csináltam egy újat, majd másolás beillesztéssel, hogy még véletlenül se gépelhessem félre, beillesztettem a bejelentkező képernyőre. Mégis ezt írja ki. Ez mi, miért van ez? Így hogy lépjek be?



jan. 3. 14:08
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
Telefonhoz próbáltad, vagy online felülethez?
jan. 3. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 A kérdező kommentje:
#11 Online felülethez. Számítógépen.
jan. 3. 15:20
 13/22 anonim ***** válasza:

Visszaigazoltad az e-mailt?

Nem tudom, melyik felületet használod, de a Verifyr-nél kéri azt is.

jan. 3. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 A kérdező kommentje:
Semmilyen email nem jött (Microsoft Authenticator).
jan. 3. 15:33
 15/22 anonim ***** válasza:

Mert alapból az a mobilos aplikáció.


[link]


[link]


Ez a két böngészős felület van, amihez számítógépről, applikáció telepítése nélkül hozzá tudsz csapódni.


Én a Verifyr-t használom, abban tudok segíteni.



[link]

jan. 3. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
100%
#15: ha authenticatort használt, azt nyilván mobilon csinálta. Ez így működik, ne zavarjuk össze hogy a mobilhoz csak a mobil app jó, és a böngészős használathoz csak egy netes oldal. Oda-vissza működik mindkettő.
jan. 3. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
#15 a 12-es válaszban írta, hogy online felületen, számítógépen.
jan. 3. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
Ha számítógépen regisztrálsz akkor ugyanúgy használhatod a mobilos autentikátort hozzá. A totp.app vagy verifyr csak akkor szükséges, ha nincs semmilyen android/ios eszközöd amire alkalmazást tudsz telepíteni.
jan. 3. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:

"A régi ügyfélkapuba meg beenged"...akkor nem sikerült a registrációd a +-ra.

Kezd elölről: - belépsz - +igénylése - QR kódot lenyitod ott lesz a kód betű és számok (kijelölöd másolod), azt kell megadni az másik fülön futó [link] -ban.

--- totpappban: a +-ra kattintasz,

--- nesw application ablakban: secret keyt beilleszted (amit a másik lapon másoltál az előbb)

--- application name: ügyfélkapu+ beírod


--- majd "Add" gomb"---------------- elkezd futni, fogsz látni egy számsort-kódot, amit generált, ezt másolod.

--- ezt a kódot megadod a másik fülön futó ügyfélkapu + -nál, mivel kétlépcsős.

1. lépcső: belépés üf+

2. lépcső: a generált kód megadása

jan. 3. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
Mikor megjelent a törlőkód, meg hogy sikerült az igénylés, a lap alján rámentél, hogy gondoskodtál a törlőkód elmentéséröl, és a "befejezés" gombra? Mert ha nem kattintasz a befejezés gombra, akkor hiába jutottál el a törlőkódig, ha kilépsz, sikertelen lesz a regisztráció.
jan. 4. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!