Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Nem tudok belépni az Ügyfélkap...

Nem tudok belépni az Ügyfélkapuba? új jelszót kérnék, de aztán megkéne adni a felhasználónevet meg az Ügyfélkapus e-mail címet, viszont mindig azt írja, hogy hibás felhasználónév és e-mail-cím Mit lehet neki csinálni?

Figyelt kérdés

nov. 11. 15:14
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélvonalukkal:

[link]

ők ebben az illetékesek.

nov. 11. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Okmányirodában tudnak segíteni.

Nem lehet egyébként hogy másik e-mail címre regisztráltad?

Vagy más a felhasználóneved?

Esetleg mindkettő?

nov. 11. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Nem váltottál át Ügyfélkapu+-ra? Onnantól kezdve a sima Ügyfélkapus belépés megszűnik és csak a pluszos felületen enged be. Ugyanígy ha DÁP-ot használsz.
nov. 11. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Még a usernevedre sem emléxel?

Keresd elő a zöld kártyád, azon van a puk kód. Hogy hogy kell használni megvan a neten. De ügyintéző is el tudja ugyanazt mondani ami a neten is elolvasható, de nyilván nekik sincs admin joguk. Esetleg új személyit csináltatsz.

nov. 11. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Töröld a sütiket!
nov. 11. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

nem váltottam +-ra

fel volt írva a felhasználónév meg a jelszó is, többször próbáltam

nov. 12. 23:15

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!