Nem tudok belépni az Ügyfélkapuba? új jelszót kérnék, de aztán megkéne adni a felhasználónevet meg az Ügyfélkapus e-mail címet, viszont mindig azt írja, hogy hibás felhasználónév és e-mail-cím Mit lehet neki csinálni?
Figyelt kérdés
nov. 11. 15:14
1/6 anonim válasza:
2/6 anonim válasza:
Okmányirodában tudnak segíteni.
Nem lehet egyébként hogy másik e-mail címre regisztráltad?
Vagy más a felhasználóneved?
Esetleg mindkettő?
3/6 anonim válasza:
Nem váltottál át Ügyfélkapu+-ra? Onnantól kezdve a sima Ügyfélkapus belépés megszűnik és csak a pluszos felületen enged be. Ugyanígy ha DÁP-ot használsz.
4/6 anonim válasza:
Még a usernevedre sem emléxel?
Keresd elő a zöld kártyád, azon van a puk kód. Hogy hogy kell használni megvan a neten. De ügyintéző is el tudja ugyanazt mondani ami a neten is elolvasható, de nyilván nekik sincs admin joguk. Esetleg új személyit csináltatsz.
6/6 A kérdező kommentje:
nem váltottam +-ra
fel volt írva a felhasználónév meg a jelszó is, többször próbáltam
nov. 12. 23:15
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!