Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Myproteintől rendeltem melegít...

Myproteintől rendeltem melegítő nadrágokat, melyek közül lyukas volt az egyik. Mi a teendő?

Figyelt kérdés
Sajnos az egyik nadrág lyukas, hasznalhatatlan. Mivel Angliaból érkezik, elég macerás az egész. Hogyan tudom kicsereltetni, vagy a penzt visszakapni? 11 ezer forint volt a nadrag kuponos kedvezmennyel is, és erre hibasat kuldenek. El vagyok keseredve, mit tehetek?

#rendelés #Myprotein #hibas termek #melegitonadrag
2019. máj. 17. 15:04
 1/5 anonim ***** válasza:
Írj a magyar Mp-nek. Egyáltalán miért angliából rendelted?
2019. máj. 17. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Rosszul fogalmaztam, a magyar myproteinrol rendeltem, de maga az arú Angliaból jon.
2019. máj. 17. 15:31
 3/5 anonim ***** válasza:
Ahol rendelted oda írsz egy emailt hogy cserét szeretnél
2019. máj. 17. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

www.myprotein.hu


Jobbra fent "Segítség" fül

-> Rendelés

-> "Hibás terméket kaptam..."

vagy

-> "Szeretnék panaszt tenni egy termék minőségével kapcsolatban"

vagy

-> "Sérült terméket kaptam"


De szerintem ez a "Hibás termék" kategória lesz.



"Hibás terméket kaptam. Mit kell tennem?


Sajnáljuk, hogy ez történt!


Annak érdekében, hogy ezt megvizsgálhassuk, kérjük forduljon hozzánk és mondja el mi történt az profiljába bejelentkezve a rendelésénél.


Lényegesen felgyorsítja a dolgokat, ha az alábbi információkat előkeresi, mielőtt megkeres minket. Ha nem találja az se probléma, segítünk a megoldásban ha ír nekünk.


1. Rendelési szám


2. Termék neve


3. A hiba részletei


4. A hibát bemutató képek, melyek bizonyítják a hibát – ha lehetséges


Amint megvizsgáljuk a hibát, küldünk egy e-mailt az eredményről."



Ügyfélszolgálatunkkal az alábbi módokon veheti fel a kapcsolatot


GYIK


Amennyiben kérdése van honlapunk használatával, megrendelésével, vagy termékeinkkel kapcsolatban, kérjük tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdéseket. Itt segítséget talál honlapunk használatával, megrendelések feladásával, megrendelések kiszállításának online nyomon követésével, kiszállított megrendelések esetleges problémáinak megoldásával kapcsolatban, továbbá megtalálja, hogyan tud velünk kapcsolatba lépni üzenőközpontunkon keresztül.


Üzenet


Amennyiben a GYIK-ben nem találta meg kérdésére a választ, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal üzenőközpontunkon keresztül, akik igyekeznek kérdését egy munkanapon belül megválaszolni. Ezt a profiljába bejelentkezve tudja megtenni.

2019. máj. 17. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Hibás terméket vissza lehet küldeni, ne aggódj :)
2019. máj. 17. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!