Myproteintől rendeltem melegítő nadrágokat, melyek közül lyukas volt az egyik. Mi a teendő?
www.myprotein.hu
Jobbra fent "Segítség" fül
-> Rendelés
-> "Hibás terméket kaptam..."
vagy
-> "Szeretnék panaszt tenni egy termék minőségével kapcsolatban"
vagy
-> "Sérült terméket kaptam"
De szerintem ez a "Hibás termék" kategória lesz.
"Hibás terméket kaptam. Mit kell tennem?
Sajnáljuk, hogy ez történt!
Annak érdekében, hogy ezt megvizsgálhassuk, kérjük forduljon hozzánk és mondja el mi történt az profiljába bejelentkezve a rendelésénél.
Lényegesen felgyorsítja a dolgokat, ha az alábbi információkat előkeresi, mielőtt megkeres minket. Ha nem találja az se probléma, segítünk a megoldásban ha ír nekünk.
1. Rendelési szám
2. Termék neve
3. A hiba részletei
4. A hibát bemutató képek, melyek bizonyítják a hibát – ha lehetséges
Amint megvizsgáljuk a hibát, küldünk egy e-mailt az eredményről."
Ügyfélszolgálatunkkal az alábbi módokon veheti fel a kapcsolatot
GYIK
Amennyiben kérdése van honlapunk használatával, megrendelésével, vagy termékeinkkel kapcsolatban, kérjük tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdéseket. Itt segítséget talál honlapunk használatával, megrendelések feladásával, megrendelések kiszállításának online nyomon követésével, kiszállított megrendelések esetleges problémáinak megoldásával kapcsolatban, továbbá megtalálja, hogyan tud velünk kapcsolatba lépni üzenőközpontunkon keresztül.
Üzenet
Amennyiben a GYIK-ben nem találta meg kérdésére a választ, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal üzenőközpontunkon keresztül, akik igyekeznek kérdését egy munkanapon belül megválaszolni. Ezt a profiljába bejelentkezve tudja megtenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!