Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Guggolás rúddal. Kezdő vagyok,...

Guggolás rúddal. Kezdő vagyok, tudnátok segíteni?

Figyelt kérdés

Nos nem tudom mennyire ismeritek az Ice Cream Fitness edzéstervet, én a mai napon találtam rá és kezdtem így "elemezni" tehát hogy mik a feladatok, hogy kell technikailag csinálni stb..

Eléggé új vagyok még az edzőteremben vagyis 2 hónapja járok, viszont ez a 2 hónap alatt nem volt rendes edzéstervem, és olyan mintha össze vissza csináltam volna a dolgokat. (haverok segítettek sok mindenben, de nincs állandó edzéstervem)

Az lenne a kérdésem, hogy a guggolás rúddal viszonylag egy nehéz technika, főleg kezdőknek. És sok videót megnéztem már, hogy kell lényegében csinálni. Le is videóztam magam otthon megfogtam egy rúdat súly nélkül és próbálgattam.

Nem igazán csináltam még hasonlót amikor elkezdtem járni, és ez még új, szerintetek megpróbálkozzak vele?

És még annyi kérdés, hogy hova helyezzem a guggolásnál a súlyt? Low baron próbálkozok de annyira nem vagyok biztos benne..

2018. márc. 26. 15:34
 1/2 anonim ***** válasza:
32%

A guggolást semmiképpen se hagyd ki. Naturalban komoly fizikumod sosem lesz nélküle a hormonválasz miatt.

Egy kivétel van, ha még nem vagy elég mobilis. A rúd pozíciója nem fontos annyira, low-bar nagyobb súlyt jelent és jelentősebb terhelést a hát izmain.

2018. márc. 26. 15:37
 2/2 anonim ***** válasza:

[link]

inkább ezt csináld, low bar vagy high bar, ez majd érdekeljen ha bárhogyan guggolsz majd 160-al, addig tökmindegy, ahogy kényelmes

Alan thralltól kell videót nézni, ő elmondt mindent amit tudnod kell.

2018. márc. 26. 16:04

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.