Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Mitől lehet, hogy edzés...

Mitől lehet, hogy edzés közben (és igazából napközben) is fáradtabb vagyok mostanában?

Figyelt kérdés

Lehet, hogy csak az időváltozás hatása? Éjszakai is gyakran felébredek... Vagy esetleg köze lehet ahhoz, hogy most váltottam teljes testesről alsótest-felsőtest megbontásra? Kezdő vagyok egyébkén kb. fél éve edzek.

Végigtolom a gyakorlatokat, de a pihenőidőben kb. el tudnék aludni, meg kicsit szédelgek. Nem tudom mi ez múlt hét óta van. Kajára figyelek, multivitamint szedek.



2017. jan. 11. 10:35
 1/8 anonim ***** válasza:
Szénhidrád fehérje zsír mi mennyi?
2017. jan. 11. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

kaja,vitamin,alvás,ásványi anyagok stb

cukrot edzés előtt és közben sem szabad, mert beájulsz,szédelgés a jobbik eset, más hirtelen nem jut eszembe, esetleg dobj be egy kávét cukor nélkül, én mindig szoktam

ha fenn áll a probléma, akkor orvos, lehet vérszegénység meg ilyesmi gondok

2017. jan. 11. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

2-es vagyok

stressz is állhat emögött

2017. jan. 11. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Az előttem szólóknak igazuk van. Amivel kiegészíteném hogy pánikbetegségre is tippelnék.
2017. jan. 11. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Köszi az észrevételeket!

Kaja: 2g fehérje, 3,5g szénhidrát, max. 1 g zsír, kalóriában 1900-2000 körül van. Nő vagyok, 174 cm, 64 kg.

Myprotein active women multivitamint szedek.

Edzés előtt kb. 1,5-2 órával eszek, cottage cheese egy szelet teljes kiőrlésű kenyérrel vagy pufi rizzsel és paradicsommal, uborkával. Viszont néha eszek egy fehérjeszeletet, ami akkor nem túl jó, mert abban van valamennyi cukor. Kávét nagyon ritkán iszok.

Stresszre én is gyanakodtam, de azt nem érzem ennyire jelentősnek...

Vérvételre évente járok, februárban lesz aktuális.