Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Szerintetek hogyan hatásosabb,...

Szerintetek hogyan hatásosabb, ha egy nap egy izomcsoportra edzek, vagy ha mindennap mindenre kevesebbet?

Figyelt kérdés
2015. febr. 16. 18:35
 1/4 anonim ***** válasza:
59%

Ne edzz minden nap.

De lemerem fogadni hogy kezdo vagy szoval a te szinteden heti 3 teljes testet lenne érdemes csinálni

2015. febr. 16. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszodat :). Testépítésben kezdő vagyok, nem sokat értek hozzá, viszont élsportoló vagyok, vasárnapot leszámítva mindennap van edzésem (sprinter vagyok). Tehát merem állítani, hogy elég jól bírom a strapát. Kezdődik a versenyidőszak, kicsit lecsökkennek az edzéseim, ezeket szeretném pótolni :). Egyébként a testnevelési egyetemre járok, ott még azt mondják edzéselméleten is és élettanon is, hogy a mai napig nem tudják egyértelműen megmondani, hogy melyik a jobb, ezért reméltem, hogy talán majd tud vki itt segíteni, hogy kinek mi vált be jobban.
2015. febr. 16. 21:50
 3/4 anonim ***** válasza:

Én azért váltottam teljes testes edzésre mert meguntam hogy állandóan fájt mindenem az izomláztól. Én bringázni szoktam és volt olyan hogy nem volt kedvem túrázni egy kiadós lábedzés után, de így azért kevésbé megerőltető.

Hogyha megfelelőek a gyakorlatok amiket választasz akkor fejlődésben nem lesz igazán különbség.

2015. febr. 17. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszodat!Bekem is jobban tetszik ez a verzio :).
2015. febr. 17. 15:56

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.