Szoktatok segíteni a teremben, ha esetleg valami újonc téved oda, és látjátok, hogy kicsit még bénázik?
Nálunk is ez az általános, hogy az ottlévő edzők kicsit magas lovon vannak... nem láttam még hogy bárki segített volna bárkinek, viszont beszólogatások, és oltogatás az megy a kezdők (kicsik) felé. Múltkor egy 40 körüli tag fennhangon mondja a terem közepén hogy az összes 20 éves "korcs" agyilag , meg mindenhogy. Tele volt a terem fiatalokkal...
Én is kezdő vagyok még jócskán a magam 3 hónapjával, de ha valami nagyon kirívót látnék, biztos megpróbálnám kedvesen korrigálni az illetőt.
nálunk a személyi edző úgy segít az illetőnek aki neki fizet, hogy beszólogat, és aláz ha valamit rosszul csinál, de nem mutat meg semmit rendesen. Gyakorlat közben nincs ott, nem korrigál.
Kb süt róla, hogy útálja a munkáját meg nem "ereszkedik" egy szint alá. Ezt még meg is lehet érteni... csak azt nem, hogy akkor miért van ezen a pályán miért vállal el olyan embereket, akik tapasztalatlanok, és akiket nem bír. ?
Akkor én jó helyre járok. Ez egy nagyon nagy hely, egyáltalán nem családias a hangulat, egyszerre több százan is vannak lent néha, de így is általában mindenki segít mindenkinek, ha megkérik. Meg vannak edzők is, nekik ez a munkájuk.
Én a magam részéről csak akkor segítek, ha megkérnek rá. Magamtól nem okoskodok bele más dolgába, pedig néha nehéz megállni, egyesek nagyon rosszul edzenek. De az ő dolguk, nem ugatok bele felkérés nélkül.
Hát én még csak 17 éves vagyok, 1 éve edzek rendszeres, de én is szoktam segíteni újoncoknak ( mondjuk még én is az vagyok ) meg néha felnőtteknek is :)
Volt olyan, hogy 3-4 fiú volt egyszerre és nekik segítettem pedig nem néztek ki butának csak kezdők voltak :D
Egyébként nálunk a teremben van személyi edző is akit szintén megkérhetsz, hogy segítsen egy kicsit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu