Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Mit rontok el a kondizásban?

Mit rontok el a kondizásban?

Figyelt kérdés

Már nem kezdő vagyok, de mégse vagyok túl erős/izmos. Étrendem van, mellé iszok proteinturmixot kiegészítésként. Már majdnem 1,5 éve járok. Az edzés szerintem rendben van, mert mindig van durva izomlázam edzések után. De az eredmény elmarad... Aludni is szoktam hétköznap kb 7 orat, hétvégén 9-et. Most keresem, hogy mivel lehetne mégis nagyobb eredményt elérni.

Én mindenre 4 feladatbot csinálok. És kb 4x8-at. De mondjuk (bicepsz) kalapácsból 4x10-12-őt.

Hallom, hogy valaki 2 hónap után kinyomja a 85-öt, én most is kb 72-őt tudom... Kb már 2 hónapja nem fejlődök igazán semmiből. Nem értem mi van. Hetente 3x járok. 16/f

Már először is olyannal mentem le a terembe, aki régóta jár. Szóval a gyakorlatokat jól végzem.

2013. máj. 30. 18:08
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
Ha már magadnak csinálod a kaját, akkor használhatnál mérleget. Mérjél mindent, amit eszel, akkor nem esel abba a hibába, hogy azt hiszed megvan a napi szükséges tápanyagbevitel, közben meg nem. Ha relatív tiszta kajából eszel ösztönös mennyiségeket, az szinte biztos, hogy nem elég tömegnöveléshez.
2013. máj. 30. 19:44
 12/12 anonim ***** válasza:
A reggeli zabpehellyel és tejjel alig tartalmaz fehérjét! Pedig az egyik legfontosabb étkezés. A csirkemellsonkából is elég nagy mennyiséget kellene megenned, hogy normális fehérjemennyiséget vigyél be. A legtöbb sajtban ugyanannyi, vagy több zsír van, mint fehérje. Amit így leírtál, abból az jön le, hogy lehet, hogy csak kb. napi 1g/ttkg fehérjét viszel be naponta, esetleg egy kicsivel többet. A fejlődéshez legalább napi 1,5-2g kellene testsúlykilónként. Lehet, hogy úgy érzed, sokat eszel, de a számok lehet, hogy mást mondanának. Nézegesd meg a tápanyagtáblázatokat, állíts össze magadnak egy napra való étrendet a megadott szempontok szerint és legelőször 3 hónap múlva tedd fel újra a kérdést, ha még mindig szükséges.
2013. máj. 30. 20:47
1 2