Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Ha edzés (gyúrás) után eszek...

Ha edzés (gyúrás) után eszek szőlőcukorport az milyen hatással jár?

Figyelt kérdés
Nő az izomtömeg tőle? Kezdő vagyok és szeretném egy kicsit növelni a tömegemet(izom)! De tömegnővel szereket nem szeretnék használni! És hol tudnék szőlőcukorport beszerezni? pl.Lidl,Tesco ilyen helyeken lehet vásárolni?

2012. júl. 10. 17:03
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
legfontosabb a tömegnövelő étrend, azon múlik hogy nő-e az izomtömeged. ilyet meg ne egyél mert szétszedi a fogaid. vegyél egy fehérje port és azzal csinált turmixba keverd bele és úgy idd edzés után.
2012. júl. 10. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

Szőlőcukor és Vitargo: ez a két szénhidrát, ami edzés után –ha nem tömegnövelőt használunk-, szükséges a gyors glikogén visszatöltéshez. A Vitargo kb. dupla olyan könnyen szívódik fel a gyomorból. Proteinnel kell őket keverni, a Vitargo vagy szőlőcukor bevitel ne haladja meg az 50g-ot. Szőlőcukrot és Vitargot költségkímélés szempontjából 50%-ban lehet keverni!


a vitargo jobb, mert gyorsan kitakarodik a gyomorból, és egyáltalán nem rontja a fogakat (sztem megfelelő odafigyeléssel a szőlőcukor se)

2012. júl. 10. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 dirtboy ***** válasza:

a tömegnövelő nem szer és általában tartalmaznak szőlőcukrot.

legyen proteined is és úgy menjen a dextróz.

maximum 1g6tskg menyiségben de egyébként nem kell annyi.

db,rossmann ilyen helyeken is kapni de ott elég drága.

shopbuilderen 2kiló 1100ft.

2012. júl. 10. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Szóval akkor mindenképpen kell fehérjét is szereznem? Vagy esetleg annyi fehérje is elég ami fehérje tartalmú ételekben van pl. tejtermékek(sajt,tejföl..stb.)? Nem tudom nem értek hozzá,kezdő vagyok azért kérdezem! :) És ha mindenképp kell fehérje azt ilyen boltokban is be lehet szerezni vagy csak rendelni?
2012. júl. 10. 17:40