Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Hogyan legyen jobb alakom?

Hogyan legyen jobb alakom?

Figyelt kérdés
Igazából az egész edzés téma bonyolultabb, mint gondoltam. Kutakodtam már a témában, viszont a rengeteg zsargon miatt a felét nem értettem. Nekem legnagyobb célom az volt, hogy a fenekem legyen formásabb, 2 hónapja minden nap edzek rá 10-20 percet. Ma viszont azt olvastam, hogy mennyire nem jó az, ha csak egy adott testrészre edzünk, emellett pihentetni is kell az izmot. Milyen edzéstervet ajánlotok teljesen kezdőnek és tudva azt, hogy leginkább az lenne a célom, hogy a hasam laposabb legyen, a fenekem és a combom pedig izmosabb? Mint látható teljesen laikus vagyok a témában.

2020. ápr. 11. 22:38
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Instagram:@sajattestsuly

Csekkold le, sokat segíthet ebben a dologban. Sok edzés lesz rajta amit otthon eszközök nélkül, vagy minimális eszközzel el tudsz vegezni es hatásos

2020. ápr. 11. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%