Megéri-e lecserélni ezekre a fekvaltokarokra a mostanit ezzel a problémával?
Alapvetően nem baj ha a fvkar más tipus.
Az hogy nem azonos helyen vannak már gázabb probléma.
A boltan lehet hogy szóvá teszik,hogy jobban örültek volna ha tőllük veszed az ulegrát.(nekem szóvá tett egy hajtókar cserét)
De amig igazi váltásbeli problémád nincs addig szerintem ne cseréld.
Arra kszülj,hogy amikor cserélsz az egy drágább történet lesz.
"Elvileg" a 65xxes széria volt 9 sebis, abból pedig emlékeim szerint nem volt triplatányéros ("3x9").
Használt cuccot nulla tudással venni azért halványan necces, de kis szerencsével nem lesz semmi bibi. (Azért megkérdezném az eladót, hogy mennyire találta jó ötletnek alu bowdenházat használni.)
A meló: bandázs levakar, mostani váltók leszerel, kormány letakarít, újat felhelyez, te megmondod, hol legyen a fogása, felszerel, beállít, tesztel, újrabandázsol.
17ért rendben van, ha teljesen működőképes.
Mondjuk egy nokon bowdenház szettnek csak úgy ajándékba örülnék.
Persze jó az aligátor és faxa jagvire de mégis a nokon a csúcs.
A 2X9 vagy 3X9 fontos kérdés.
A háromtárcsás hajtóműhöz való első fékváltókart nem jó kéttárcsáshoz felrakni, be lehet lőni hozzá, de csak egy-egy fix pozíciója lesz az alsó és felső tárcsához is, míg a 2X9 karja alul és felül is tud két kicsi pozíciót, amivel le tudod követni ,ha kicsit keresztben áll a lánc.
Amúgy azért az Ultegra érezhetően finomabban lopakodik egy Tiagra vagy Sora karnál. És a hátsó egy tolással 4 fokozatot le tud fedni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!