Mitől lehet ez már sokadjára? Mi a teendő ilyenkor?
Le tudnád nekem írni pontosan a menetét ennek??
Szervizbe csinálnak olyat?
monoblokk, vagy nem monoblokk, a beépítés (és vele a "szívás") ugyanaz. Ha laza a menet, előfordul.
NNa lássuk.
Célszerszám kell a legtöbb művelethez (értsd: sima villáskulcskészlet és csavarhúzó nem elég)
Mindkét hajtókart le kell venni.
a lánckerék oldali csészét (egyes monoblokoknál az egész cuccot) kitekered. a menetet először alaposan megtörölgeted(zsírmentesre), majd bekened menetrögzítővel(guglizd ki. Van százféle). Néhány percig állni hagyod.
Aztán betekered koppanásig és jól meghúzod.
A csapágyakat jól bezsírozod, a tengelyt betolod a helyére, a másik csészét rákapatod a menetre. (na ez ami monoblokknál egyszerűbb. Menetre ismét menetrögzítő. Várakozás. Behajtod annyira, hogy ne kotyogjon de ne is szoruljon. ha ez megvan. rá a kontraanyát. összekontrázod. Felteszed a hajtókarokat és majdnem kész. valószínülegb pár Km után (mondjuk 50-100) utána kell állítani. de ez természeres.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!