Rosebikes.hu- mi a teendő, ha hibás, nem működő terméket kapok Németországból?
Figyelt kérdés
A megrendelt kerékpár lámpák közül az egyik, a hátsó villogó (Cateye rapid 1G) úgy tűnik, nem működik, mert meg a töltésre sem reagál). A honlapon kitöltöttem a " csomagvisszaküldés" űrlapot ahol állítólag kapok a DHL-től egy ingyenes jegyet amivel vissza tudom küldeni a terméket, de napok óta nem kaptam meg, elektronikus formában sem. Ugye valamit rosszul csinálok? :)2015. máj. 25. 18:31
1/1 anonim válasza:
Írj nekik e-mailt németül vagy angolul és elmondják, hogy mi a teendő és mit csinálsz rosszul.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!