Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Milyen féket vegyek?

Milyen féket vegyek?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Venni szeretnék új féket a biciklimre. Elsőt is, meg hátsót is. Annyit már eldöntöttem, hogy tárdcsaféket, azon belül hidraulikusat. Viszont itt elakadtam, eléggé kezdő vagyok a témában, ebben kérném a Ti segítségeteket.

Az első kérdésem az lenne, hogy milyen márka a legjobb, ki gyárt jó fékeket?

Azon belül, hogy milyen modellt ajánlotok Ti?

Valamint ha elkopik a tárcsa, vagy a betét, akkor azokból milyet vegyek majd hozzá?

Valamint érdemes külön fékkart beszerezni?

Előre is köszönöm a válaszokat, minden tanácsot, meg ilyeneket szívesen várok, pontozok!

2014. febr. 28. 16:59
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
A vázadat, esetleg ha komplett bicikliként vetted akkor azt leírhatnád mert nem biztos hogy kibírja az egyes fékek erejét.
2014. febr. 28. 17:22
 2/3 A kérdező kommentje:

Pontos típust sajnos nem tudok mondani. Annyit tudok, hogy aluváz, ezüst színű, és sárga színnel rá van írva, hogy specialized. A mostani(ha jól tudom Magura Julie 2003) féket(mikor még használható állapotban volt) bírta(pontosabban nem esett szét alattam :D) és anno még ez is teljesen megfogta a kereket.

Képek(tudom, rossz a minőség, de remélem azért valamire mész vele):

1. [link]

2. [link]

2014. febr. 28. 18:11
 3/3 anonim ***** válasza:

ha megbuzhato, mindig jol mukodo, 1xuen szervizelheto ambar nehez feket szeretnel akkor shimano, ha grammania a celakkor formula, ha az 1000nyi modon allithato full hitech fek az almod akkor hope, ha meg szeretned magad szetszpatni akkor alap tektro, vagy hayes hdc...

kulon fekkar miert is??? ezt nem vagom mi celod vele..?

tarcsa azert jo par ev alatt kopik csak el, de haa cserelsz mindenkepp alubakos verziot, de keruld az agyon hype-olt xlc, bbb es hasonlo fsokat..

legjobb gyari alkatreszt valasztani vagy tenyleg profi cuccot..

2014. febr. 28. 21:40

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu