Miért használnak az országútikon és az MTB-ken láncváltót?
Az agyváltó nem gyilkolja a fogaskerekeket, nincs annyi fokozat de 8-14 fokozat bőven elég.
Meghát zárt rendszer pl. egy DH gép megy A dzsuvába akkor össze b*szódik az egész.Az agyváltóval jobb tapasztalataim vannak. Meg az agyváltóhoz lehet kontraféket is "építeni" (persze csak városi bringába, terepen túlmelegedne).Meg már létezik fokozatmentes is ami meg ugye több fokozatú a láncváltónál szóval a korlátozott fokozatszámmal sem jöhettek.Kicsit lehet drágák ( Nexus 8 40e Ft), de szerintem jobb is.
haat..latszik te inkabb turazo-commuter felhasznalo vagy..
a lancvaltos rendszer baromira konnyu, masreszt pedig outin pl baromi jo a fokozatelosztas...pl hatul 11-21t 10es sor, 1fogankent novekvo attetellel....
masreszt agyvalto nem birja a kemeny igenybevetelt...dh-n pl alap a hatso atutotengely amihez nincs is kompatibilis agyvalto..
ha a turazgatas a cel akkol jo az agyvalto de versenyen minden korulmenyek kozott csak hatranyaba lennel
pl a videó végén lévő kerékcserét kivitelezni agyváltóval időigényesebb lenne:
A láncváltót országútra találták ki. Ilyen terepen - és városban is - jobb lehet a másik:
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!