Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Miért használnak az országútik...

Miért használnak az országútikon és az MTB-ken láncváltót?

Figyelt kérdés

Az agyváltó nem gyilkolja a fogaskerekeket, nincs annyi fokozat de 8-14 fokozat bőven elég.

Meghát zárt rendszer pl. egy DH gép megy A dzsuvába akkor össze b*szódik az egész.Az agyváltóval jobb tapasztalataim vannak. Meg az agyváltóhoz lehet kontraféket is "építeni" (persze csak városi bringába, terepen túlmelegedne).Meg már létezik fokozatmentes is ami meg ugye több fokozatú a láncváltónál szóval a korlátozott fokozatszámmal sem jöhettek.Kicsit lehet drágák ( Nexus 8 40e Ft), de szerintem jobb is.



2013. dec. 26. 18:22
 1/7 anonim ***** válasza:

haat..latszik te inkabb turazo-commuter felhasznalo vagy..

a lancvaltos rendszer baromira konnyu, masreszt pedig outin pl baromi jo a fokozatelosztas...pl hatul 11-21t 10es sor, 1fogankent novekvo attetellel....

masreszt agyvalto nem birja a kemeny igenybevetelt...dh-n pl alap a hatso atutotengely amihez nincs is kompatibilis agyvalto..

ha a turazgatas a cel akkol jo az agyvalto de versenyen minden korulmenyek kozott csak hatranyaba lennel

2013. dec. 26. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
kösz
2013. dec. 26. 19:02
 3/7 anonim ***** válasza:
no meg az egyszerűség is a láncváltónak akár javítható baja van, akár cserére szorul kis gyakorlattal pár pillanat alatt megvan, míg egy agyváltónál a teljes rendszert át kell agyusztálni.
2013. dec. 27. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

pl a videó végén lévő kerékcserét kivitelezni agyváltóval időigényesebb lenne:

http://www.youtube.com/watch?v=s3EHHOAkQYE

2013. dec. 27. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Kösz..
2013. dec. 27. 20:53
 6/7 Dreigang ***** válasza:

A láncváltót országútra találták ki. Ilyen terepen - és városban is - jobb lehet a másik:

[link]

2013. dec. 28. 00:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 Alex Fly ***** válasza:
És még egy: láncváltónál egyszerű az áttételskála módosítása: más méretű kazetta vagy tányér és kész. agyváltónál a fokozatok fixek. (hosszabb versenyeken (Tour, Giro) mindig az aznapi szakaszra legideálisabb áttételt nyújtó kazit teszik fel: síkon 11-22 fogast, hegyi szakaszokon a 28 fogú is előkerül)...
2013. dec. 29. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!