Az első és az utolsó kivételével minden pontot be tudnék jelölni.
Szeretem, nekem sport és hobbi, nem csak közlekedési eszköz, de annak meg a legpraktikusabb. Tök nagy szabadságot ad.
Mert egészségesebb, olcsóbb, és néha gyorsabb is, mint pl. kocsival. Ingyen parkolhatok bárhol. Szeretem is, ad egyfajta szabadságérzetet.
Egyébként:
tömeg közlekedni -> tömegközlekedni
egészség megörzés -> egészségmegőrzés
csorda szellem -> csordaszellem
Vegyesen:
- Nincs pénzem olyan kocsira ami megérné, akkor már inkább karbon bicó 600-700k forintért.
- Egészségmegőrzés, bár ha valaki rosszul csinálja, akkor könnyen áteshet a ló túloldalára.
- Kikapcsolódás. Bár néha nehezem beszélem rá magam az indulásra, gyakran rájövök közben hogy ez az ami egész héten hiányzott az életemből.
Én közlekedésre szinte alig használom a kerékpárt, elsősorban tömegközlekedem, ritkábban autózom.
Az én célom a sportolás. Azt szeretem benne, hogy fel is tudom fedezni vele a környezetem, illetve távolabbi tájakat is akár. Számos olyan faluba, kisvárosba vagy akár megyeszékhelyre jutottam el, ahová egyébként aligha. Tehát egyfajta túra jellege is van időnként a dolognak, viszont biciklivel nagyobb területet járok be, mint gyalog, de többet láthatok, részletesebben szemlélődhetek, mint autóval.
Ezenkívül célom a tolerancia terjesztése. Az autós Facebook-csoportokban folyamatosan látom a sötét balkáni prolik hőzöngését. Nem egyszerűen a KRESZ-t nem ismerik, de azt képzelik, felsőbbrendűek a többi közlekedőnél, minden értük van, a többiek legfeljebb annyiban használhatják a közúthálózatot, amennyiben őket nem zavarják. Ilyen Nyugat-Európában aligha fordul elő. A toleranciaoktatás jegyében ezért igyekszem szándékosan olyan útvonalakat választani, ahol nem egyszerűen nagy a forgalom, de a kerékpárosok kikerülése kisebb (tehetségtelen sofőröknek pedig nagyobb) kihívást jelent. Ilyen útvonalak a közelemben a Budakeszi út, Szép Juhászné út (II. ker.), a Budaörsöt és Budakeszit összekötő alsórendű út, a 7-es főút Kelenföldtől kb. Érd végéig.
Mind, amit felsorolsz.
- A busz drága egy óra alatt érek be vele munkába.
- Az autómat (Euro6-os, részecskeszűrős, biturbós dízel) nem feltétlenül kínoznám ilyen rövid távra. CSak akkor megyek kocsival, ha máshova is mennem kell és/vagy valamit/valakit vinnem-hoznom kell.
- Napi kétszer 15-20 perc tekerés, nekem nem nyűg. Direkt jól is esik, mert sokszor egész nap irodában ülök.
- Hétvégén szeretek erdős részeken is kirándulni. Sokan látom, hogy a full elektromos csodákkal mennek, amit tekerni sem kell. Én azt nem értem mi abban a jó. Olyan mintha autóban, vagy motoron ülnék. A bicikliben nekem kifejezetten az is tetszik hogy én, a saját erőmmel hajtom.
- A közlekedésemhez nem kell tankolni, nem szennyezem a környezetet sem.
- Vársoba ha bemegyek, nem kell gyalogolnom, nem kell parkolóhelyet keresnem se fizetnem érte. Bárhol lerakom a bringát.
- Stb., amikmost hirdeten nem jutottak eszembe. Én ezért szeretem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!