Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Melyik outit válasszam?

MGéza kérdése:

Melyik outit válasszam?

Figyelt kérdés

Sziasztok, használt gépeket nézek, van pár jelöltem. Saját méretemhez valót keresgélek, szerintetek melyik jobb ajánlat? Saját méretem: 167cm/láb 76cm, férfi. Némi ellentmondásba keveredett nálam a méretkalkulátor ami lábhossz alapján max 51 centis vázat javasol, testmagasságom alapján jó lenne az 54-es is. De szerintem rövidebb lábnál értelemszerűen hosszabb a felsőtest és pont az ülésmagasságot lehet jobban variálni, tehát jól gondolom hogy az 54-es is jó lehetne? A gépek közül pont ezért direkt nem a fixált vagy kis magasságok között variálható üléses darabokat nézem.

[link]

Szerintem ebből lehetne alkudni 20-30k körüli összeget:

[link]

[link]

Nyilván az olcsóbb gépeknél nagyobb a mozgástér kiegészítőket vásárolni, illetve beállíttatni ha azt kell. Szóval, inkább drága, de kevés variálás vagy olcsó de marad lóvé?



2021. júl. 27. 08:18
1 2
 11/17 Wadmalac ***** válasza:

Őszintén, ha megvan a keret, én ezekből csukott szemmel eccpeccmikeheccre választanék. :D

Az összesből.


Csak mondom, az én súlyomhoz, ezekhez az utakhoz azok a csoportküllős kerekek nem az igaziak.

2021. júl. 30. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 A kérdező kommentje:

#11: Na ja. Az a baj mind tetszik és elég jó is. :)

Mondjuk az utóbbi Bottival ahogy elnézem estek párat, a hajtókar festéséből ítélve. Nem véletlen esett az ára pár nap alatt 60k forintot.

Utánaolvastam a G3 kerekeknek, ipari csapágyas, 2000km kenés, 5000km csapágycsere van előírva gyárilag. Elvileg tehát tartós, pontosabban a ritka küllőzést így ellensúlyozzák, de eléggé bele lehet nyúlni vele a jóba tehát és akkor rögtön még párszor tízest beszámolhatok. Picit visszatartó erő.

2021. júl. 30. 13:25
 13/17 anonim ***** válasza:

#12!


Nem tudom, hogy mit látsz azon a hajtókaron, de a hajtókar nagyon ritkán ér le esésnél. A festést, felületkezelés a cipő szokta ledörzsölni a hajtókarokról.

2021. júl. 30. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 A kérdező kommentje:
#13: Lehet, sőt valószínű benéztem. A tulaj triatlonozni is szokott, nos elég szép igénybevétel az, nem csoda egy kis erősebb kopás. Ha végignézed a képeket, az egyik hajtókaron látszik erős kopás/leverődés.
2021. júl. 31. 10:24
 15/17 Wadmalac ***** válasza:
Triatlonosok gyakran használják a lazább, lötyögősebb Look patentot, gyakoribb a sarok beleérése a hajtókarba.
2021. aug. 2. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 A kérdező kommentje:
Nos... Végül is a legutóbb linkelt Viner lett a befutó. Szerelem első tekerésre. A váltó igaz olyan Tiagra szint(Campa Veloce), de szinte nullkilométeres felniket és 2 darab Conti GrandPrix 4000 gumit is beszámítva, 250k forintért nem tudtam otthagyni. Tulajjal beszélgettünk, szerinte jó hogy nem az első-hátsó karbonvillás konstrukciót választottam, mivel a hátulja pont ezért hajlamos törni. Persze, kezdhettem volna alul is, full alu Neuzer bicóval vagy Fecskével, Peugeottal, de nem bánom hogy így alakult. Nos, ismerkedek a "rakétával", de szerintem sok kilométert fogunk együtt elfogyasztani. :)
2021. aug. 2. 20:40
 17/17 Wadmalac ***** válasza:

"A váltó igaz olyan Tiagra szint(Campa Veloce)"

Működés könnyedségre körülbelül, de a Tiagra kicsit hamarabb válik kotyogóssá...olyan 10 évvel. :D

2021. aug. 3. 07:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!