500-700 ezer csak szerintem nem sok egy bicikliért?
Osztálytársaimnak mondtam, meg képet is mutattam, hogy szeretnék venni majd egy ilyesmi downhill biciklit kb ilyen áron használtan, ha összegyűjtöttem rá a pénzt. Erre jöttek a szokásos kérdések, mi a tököm kerül ennyibe egy biciklin, minek veszek ilyet ha ElLoPjÁk, meg hogy ebből autót tudnék venni..
Én vagyok az egyetlen, aki az ilyen biciklikre teljesen máshogy tekint, mint azokra amivel a nagymama lemegy a boltba? Teljesen két külön kategória a kettő, és én pedig teljes mértékben elfogadom, hogy azt a technológiát ami ezeken van, azt meg kell fizetni, mivel ezek professzionális sporteszközök. (vagyis ebben az árkategóriában csak voltak, mivel már vannak azért újabbak). Oké hogy laikusok, sőt mikor mondtam hogy szeretnék versenyezni, akkor az egyik mondta is, hogy elképzel ahogy tekerek a Tour De France-on (egy downhill biciklivel :DDDD) de viszont én sem kérdőjelezem meg, hogy mondjuk mi kerül 200 millióba egy 200 milliós autón, mivel biztos oka van annak, hogy ennyibe kerül. De akkor a legtöbb laikus miért tekint így a drága biciklikre, mintha valami ördögtől való dolog lenne?
#18 "Amerikában ahol egy kisváros akkora mint nálunk egy fél megye"
Ilyen Amerika nem létezik. Budapest még Amerikában is a TOP5-ben lenne. De még Debrecen, Szeged és Miskolc is beillene egy átlagos méretű amerikai városnak. A különbség annyi, hogy a múltszázad eleji autólobbi miatt nagyon az autók köré tervezték a városokat és gyalogosan, bringával nem egyszerű/praktikus közlekedni.
21:
Nem csak az a különbség, bár az is. Ugyanis nem nagyvárosok vannak, hanem egy vagy több nagyváros köré épült metropoliszok, nem csak az USA-ban, hanem Nyugat-Európában is ez a trend. Ilyen a New-York-Boston vonal, ilyen Vancouver-Seattle, de Németországban a Saar vidék is. Az USA-ban a középen lévő városok szerkezete hasonló a kelet-európai fővárosokéhoz, ahol egy egyközpontú nagyváros van körülötte agglomerációval. De azok közül is akad olyan, amelyik agglomerációval együtt nagyobb, mint Budapest agglomerációval együtt.
Emellett a kisvárosok szétterültebbek, mert arányaiban sokkal több a családiház, na meg nagyobbak is.
A metropoliszokban pedig még Németországban is viszonylag sok az autóval ingázó, pedig ott egészen jó a vonatközlekedés. Az USA-ban New Yorkban egészen jó bent a metró, ott is akkor van a gond, ha nem New Yorkon belül mozogsz.
Kérdező: Sorry, akkor tudod mi kell.
Ha olyan az anyagi helyzeted simán vehető.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!